Vite hvilket kjønn

Mine fødsler har inneholdt mer enn nok spenning, så det å få greie på kjønn hadde ikke vært verken spennende eller viktig i det hele tatt. Pessimist som jeg er kommer jeg nok til å ville vite kjønn på forhånd hvis mulig. Men i den romantiserte forestillingen jeg har av en fødsel i hodet mitt kunne jeg også godt tenkt meg å spart spenningen med å vite kjønn til etter baby er ute ;)
 
Vil egentlig vite. Fikk ikke sett det sikkert på om ul når jeg var gravid tidligere, så vi har endel grønt og gult i minste størrelsene.

Tror jeg må diskutere med samboeren min om det. Kanskje vi skal bli overraska igjen?
 
Mine fødsler har inneholdt mer enn nok spenning, så det å få greie på kjønn hadde ikke vært verken spennende eller viktig i det hele tatt. Pessimist som jeg er kommer jeg nok til å ville vite kjønn på forhånd hvis mulig. Men i den romantiserte forestillingen jeg har av en fødsel i hodet mitt kunne jeg også godt tenkt meg å spart spenningen med å vite kjønn til etter baby er ute ;)
Var en ganske kul opplevelse å få ungen opp på brystet, kjenne at det var gytteutstyr der og kunne fortelle pappaen at vi hadde fått en gutt :Heartblue tenker heller tilbake på det øyeblikket enn mye anna ved fødselen for å si det sånn :D
 
Jeg vil vite, synes det er lettere å ha et forhold til da. Med det sagt så sa magefølelsen jente sist så jeg snakket til "hu" fra sånn uke 8 :hilarious:Var jente og!
 
Vi skal vente Det er veldig spennende å ikke vite før man kan se det selv
 
Klarer nok ikke å la være å få vite det når den tid kommer, men kjenner det er altfor tidlig å tenke så langt fram for min del. Klarer ikke slippe til tanken om at dette skal gå bra ennå. :shy:
 
Vi vil vite kjønnet, er altfor nysgjerrig!
 
Vi vil vite kjønnet:) har visst det med de 3 andre også. Syntes det er så lite kjønnsnøytralt:)
 
Vi vil vite kjønnet:) har visst det med de 3 andre også. Syntes det er så lite kjønnsnøytralt:)
Ja virkelig! Var helt håpløst å bare kunne velge i tre brun/hvite plagg i ett hav av rosa og blått sist.
 
Jeg skal ta NIPT test neste uke, så får vite kjønn innen to uker. Sykt å tenke på! Har to gutter fra før. Denne lille minsten var ikke helt forventet, så kun hatt sex etter det jeg tror var el-dagen. Da sies det vel at man får gutt! Så tror det blir en liten guttebass her <3.
 
Førstemann her, og me vil veta! Kan ikkje heilt setre fingen på kvifor, men er komt fram til at me vil veta
 
Vi visste ikke med forrige, og synes det var en veldig fin opplevelse. Denne gangen vil derimot mannen veldig gjerne vite og jeg ikke, så har noe å tenke på. Han vil ikke vite det og ha nødt til å holde det hemmelig for meg resten av svangerskapet heller.
 
Enig i at det er lite kjønnsnøytralt! På en måte kunne jeg tenkt meg å ikke vite, men på grunn av at det er så lite nøytralt heller jeg mot å vita kjønnet ☺️
Det finnes jo masse klær i rødt, gult, grønt, og alle farger, som passer begge kjønn :) Jenter kan da fint bruke blått og gutter rosa/rødt. Alle farger er for alle :D:Heartred
 
Vil gjerne vite, og har egentlig ikke så mye valg, da de har så mange ultralydundersøkelser her i Tyskland, at det ee veldig vanskelig å ikke få det med seg

Vi har allerede bestemt navn og da er det så koselig å vite om det ligger en Per eller Kari der
 
Det finnes jo masse klær i rødt, gult, grønt, og alle farger, som passer begge kjønn :) Jenter kan da fint bruke blått og gutter rosa/rødt. Alle farger er for alle :D:Heartred

Enig Min gutt har gått med alle farger, også rosa:) Nå som han er stor nok til å bestemme selv, går det mest i traktor-tskjorter, og de er alltid blå:rolleyes:
 
Enig Min gutt har gått med alle farger, også rosa:) Nå som han er stor nok til å bestemme selv, går det mest i traktor-tskjorter, og de er alltid blå:rolleyes:
Min og :) Han har alltid brukt mye farger, og hatt en del rosa sko, og det har alltid blitt favorittene. Men nå går det hinsides mye i Biler, Disney filmen, og det er gjerne blått, men også en del rødt :)
 
Back
Topp