Vite hvilket kjønn

En tråd i 'Februar 2020' startet av Toffifee, 9 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kanskje du har lyst å lese denne artikkelen? :p

"Er du mer eventyrlysten og avslappet hvis du ikke vil vite om du venter gutt eller jente? Dette har amerikanske forskere undersøkt!"

Eg har ikkje visst kjønnet. Eg synes det er spennende, men forstår godt at det ikkje passar for alle!

• Liker Liker x 1
  2. B2020 Betatt av forumet

Vil vite! Men kommer nok ikke å fortelle det til så mange, for vi har ikke lyst til at folk bare skal kjøpe prinsesseklær hvis det er en jente eller bare traktorting til en gutt. Så da får folk tenke litt utenfor boksen istedenfor ;)

• Liker Liker x 3
  3. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Vi vil vite :) Jeg kommer aldri i verden til å klare å vente i 9 mnd for å finne ut :hilarious:

• Enig Enig x 4
  4. Kelsey Elsker forumet Assistert-jentene

Vi vil vite det så tidlig som mulig, så kommer til å huke av på det på NIPT-testen når den tid kommer. Da vi bestemte oss for at vi ville ha et barn ønsket vi oss i starten veldig en jente, men etter at vi fikk navn klare til begge alternativene har vi ikke lenger noen særlig preferanse - det viktigste er at barnet friskt. For vår del vil det nok være enklere å forberede oss når vi vet kjønn på forhånd :)

• Uenig Uenig x 1
  5. Ladybug1 Prinsemamma

Vi skal vite det denne gangen også :)

6. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Ja altfor nysgjerrig til å ikke vite. Men har selvsagt lekt med tanken på å ikke vite også:p

• Enig Enig x 1
  7. Humlemamma Blir kjent med forumet

Vi skal ikke vite det denne gangen heller. :) Superspennende å ikke vite syns vi, og har egentlig ikke noe stort behov for det med tanke på innkjøp. :)

• Liker Liker x 1
  8. Skach Elsker forumet Oktoberlykke2020❤ Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Vi ville vite med førstemann og vil gjerne det på nytt med denne og :D

• Enig Enig x 1
  9. Viktoria90 Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Jeg har litt lyst til å ikke vite denne gangen :) Jeg kjøper de fargene jeg liker, og guttungen bruker alt av mønster og farger, så det spiller ingen rolle hvilket kjønn, for barnet arver klærne uansett :p Samtidig så er jeg såååå spent på hva vi får, om det blir en gutt til, eller ei jente (som alle mener at vi burde håpe på..). Så for å slippe mas hadde det vært greit å ikke vite :rolleyes:

• Liker Liker x 1
  10. Oktoberprinsesse17 Glad i forumet Februarbarna 2020

Er veldig usikker på hva jeg vil. Sist så fikk vi vite det på oul, bestemte oss ikke før vi var der om vi skulle eller ikke :p

11. Lykketroll _10 Blir kjent med forumet

Vi har bestemt oss for å ikke vite det. Har en jente fra før ☺️

12. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 2 Sep 2020
  13. Kelsey Elsker forumet Assistert-jentene

Syns det er merkelig at to stk er uenig i svaret mitt på et spørsmål som omhandler personlig preferanse :p

Jeg er forøvrig imponert over hvor mange som faktisk klarer å vente med å vite kjønn til ungen er ute :)

14. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Nei, det var da merkelig at noen har trykket «uenig» der?? :hilarious: Det må jo være noen som har trykket feil? :hilarious:

• Liker Liker x 1
  15. Mamma_s Elsker forumet Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Jeg vil vite...alt for nyskjerrig til å ikke vite:p

• Enig Enig x 1
  16. Ønsker nr 3 <3 Glad i forumet Oktoberlykke2020❤

Vi vil ikke vite, men barna våre vil vite. Usikre på hvordan vi løser det etterhvert :p

17. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Enig med deg - kanskje de syns det er tabu å innrømme at dere ønsker dere en jente? (Selv om du jo også skrev at det viktigste uansett er at barnet er friskt.) Jeg syns i hvert fall det er helt innafor å ønske seg et spesifikt kjønn, når babyen kommer blir man jo glad i den uansett :Heartred

Selv må jeg innrømme at vi håper litt på en gutt denne gangen siden vi har to jenter fra før, men om det blir enda en jente, tror jeg vi får verdens herligste søstretrio i hus og blir kjempeglade for det også :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  18. Moderator Astrid Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Ååh syns dere er tøffe som klarer å vente helt til fødselen altså!! :D
    Jeg hadde vært alt for nysgjerrig! :p

Men ser den med spenningen under fødselen da :)

• Enig Enig x 1
  19. Oktoberprinsesse17 Glad i forumet Februarbarna 2020

Her har jeg faktisk klart å trykke borti uten at jeg viste det:arghh: det var ikke planen i det hele tatt!

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  20. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Enig i det at jeg er meget imponert av de som klarer å vente helt til fødsel med å vite kjønn :woot: Jeg er SUPERspent på om det blir gutt eller jente!

Del denne siden