jeg tar tran, sanasol og folsyre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det var det hu mente for jeg sa at jeg tok folsyre, og da sa hun at det er jo ikke for kvalmen, men mulig jeg misforsto. Konsentrasjonen er ikke på topp om dagen![]()
Oj, takkHmm, men du har jo b-kompleks da? Der er det mange ulike b-vitaminer, litt usikker på alle virkeområdene da, men har lest at mangel på en type b-vitamin kan gi kvalme. Her står litt om dem: https://www.vitusapotek.no/vitamin-b/a/A6815![]()
Den bruker jeg og, synes det er så greit at den er merket med ukedager så jeg slipper å gå rundt å lure på om jeg har husket den eller ikke![]()
Jeg tar B9 (folsyre) og magnesium.
B6 (pyridoksin) er det som KAN hjelpe på ved svangerskaps kvalme, er ofte sånn at apoteket på bestille den og da har de den innen 2 dager som regel![]()
Vil tro det, ikke hørt om andre b vitaminer i forhold til kvalmeOk, da var det nok den hun snakket om da![]()
Oi det har jeg aldri hørt omJeg tar B9 (folsyre) og magnesium.
B6 (pyridoksin) er det som KAN hjelpe på ved svangerskaps kvalme, er ofte sånn at apoteket på bestille den og da har de den innen 2 dager som regel![]()
Ikke enda, men skolebøker sier de kan hjelpe, har ikke hvert borti så mange som har kjøpt enda heller og var da spesiall bestiltOi det har jeg aldri hørt omHar du hørt om B6 funker på noen?