Vitaminer

Tror ikke det var det hu mente for jeg sa at jeg tok folsyre, og da sa hun at det er jo ikke for kvalmen, men mulig jeg misforsto. Konsentrasjonen er ikke på topp om dagen:depressed:

Hmm, men du har jo b-kompleks da? Der er det mange ulike b-vitaminer, litt usikker på alle virkeområdene da, men har lest at mangel på en type b-vitamin kan gi kvalme. Her står litt om dem: https://www.vitusapotek.no/vitamin-b/a/A6815 :)

Jeg tar B9 (folsyre) og magnesium.
B6 (pyridoksin) er det som KAN hjelpe på ved svangerskaps kvalme, er ofte sånn at apoteket på bestille den og da har de den innen 2 dager som regel :)

Jeg tar bare folsyre foreløpig. Må få surret meg til apoteket i morgen og få meg noen vitamindoser :-)

Jeg tar B9 (folsyre) og magnesium.
B6 (pyridoksin) er det som KAN hjelpe på ved svangerskaps kvalme, er ofte sånn at apoteket på bestille den og da har de den innen 2 dager som regel :)
Oi det har jeg aldri hørt om :) Har du hørt om B6 funker på noen?

Oi det har jeg aldri hørt om :) Har du hørt om B6 funker på noen?
Ikke enda, men skolebøker sier de kan hjelpe, har ikke hvert borti så mange som har kjøpt enda heller og var da spesiall bestilt :)
Men skader ikke å prøve siden B6 er et vannløslig vitamin så går det ut det man ikke trenger ;)

Back
Topp