Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar Lifeline sin pakke for gravide.
Noen som vet om jeg burde kjøpe en ny pakke når jeg nå kun har piller frem til 11+2? Virker litt dumt å måtte kjøpe en ny pakke for 5 dager, og jeg vet ikke om det er helt bra å gå på dem etter uke 12 heller..
Hvorfor ikke etter uke 12?
Det blir vel anbefalt å ta folat frem til uke 12, men jeg vet ikke om det betyr 12+0 eller 12+6, eller kanskje 11+0 (da begynner jo tolvte uke) Forvirrende!
Jeg vet ikke om det er farlig å gå lengre på det, men for min del blir det jo 3 uker over 12+0 hvis jeg skal bruke opp pakken (og de er dyre, så kjipt å la noe gå til spille)
Jeg tar Lifeline sin pakke for gravide.
Noen som vet om jeg burde kjøpe en ny pakke når jeg nå kun har piller frem til 11+2? Virker litt dumt å måtte kjøpe en ny pakke for 5 dager, og jeg vet ikke om det er helt bra å gå på dem etter uke 12 heller..
Ut uke 12 leste jeg nettopp en vei her at en skulle ta folatenDet er ikke farlig å ta folat etter uke 12, bare ikke så nødvendig siden ryggmargen skal ha lukket seg. Du skiller bare ut i urinen den folaten du ikke trenger, så det trenger du ikke tenke på.![]()
Ut uke 12 leste jeg nettopp en vei her at en skulle ta folaten
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app