Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar Lifeline sin pakke for gravide.
Noen som vet om jeg burde kjøpe en ny pakke når jeg nå kun har piller frem til 11+2? Virker litt dumt å måtte kjøpe en ny pakke for 5 dager, og jeg vet ikke om det er helt bra å gå på dem etter uke 12 heller..
Hvorfor ikke etter uke 12?
Det blir vel anbefalt å ta folat frem til uke 12, men jeg vet ikke om det betyr 12+0 eller 12+6, eller kanskje 11+0 (da begynner jo tolvte uke) Forvirrende!
Jeg vet ikke om det er farlig å gå lengre på det, men for min del blir det jo 3 uker over 12+0 hvis jeg skal bruke opp pakken (og de er dyre, så kjipt å la noe gå til spille)
Jeg tar Lifeline sin pakke for gravide.
Noen som vet om jeg burde kjøpe en ny pakke når jeg nå kun har piller frem til 11+2? Virker litt dumt å måtte kjøpe en ny pakke for 5 dager, og jeg vet ikke om det er helt bra å gå på dem etter uke 12 heller..
Ut uke 12 leste jeg nettopp en vei her at en skulle ta folatenDet er ikke farlig å ta folat etter uke 12, bare ikke så nødvendig siden ryggmargen skal ha lukket seg. Du skiller bare ut i urinen den folaten du ikke trenger, så det trenger du ikke tenke på.
Ut uke 12 leste jeg nettopp en vei her at en skulle ta folaten
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app