Vises magen godt?

Ingen babymage her enda. Uke 16 + 4. Men magen føles litt Anderledes ut enn før. Føler alt fettet har samlet seg foran magen og forsvunnet fra sidene. Magen begynner å bli hardere enn den var før. Magen er også blitt mer følsom. Ligger noe inntil magen så er det ubehagelig xD

Ingen babymage her enda. Uke 16 + 4. Men magen føles litt Anderledes ut enn før. Føler alt fettet har samlet seg foran magen og forsvunnet fra sidene. Magen begynner å bli hardere enn den var før. Magen er også blitt mer følsom. Ligger noe inntil magen så er det ubehagelig xD
Ikke her heller - er 16+1. Hardere og når jeg ligger før jeg står opp om morgenen er magen liksom litt skjev og jeg ser livmor stikke litt opp - men vises ikke ellers

♡Overgangen feb/mars♡

Ikke bekymre deg :) Jeg er 2.gangs og la FORT på meg...og da ikke bare på magen ;)
Magen kommer skal du se ;)

Ikke her heller - er 16+1. Hardere og når jeg ligger før jeg står opp om morgenen er magen liksom litt skjev og jeg ser livmor stikke litt opp - men vises ikke ellers

♡Overgangen feb/mars♡
Magene våre blir vell snart mer synlig :P mest vekst fra uke 17-24 tror eg. Noen har ikke synlig mage før uke 20 :P enda håp :)

Jepp den vise GODT :) e 18 uker i dag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Straks 17 uker og her er det ingen tvil :) Fin og rund babymage, vokst raskt siden uke 11/12.

Jeg begynner å få en tydelig kul på magen :) Men det er jo veldig forskjellig fra folk til folk og også fra svangerskap til svangerskap. I forrige svangerskap kom babymagen veldig sent. Jeg gikk egentlig å venta ei stund på at det skulle se ut som om jeg faktisk var gravid :P Mens denne gangen kom kulen ganske fort :)

Nå i uke 17 kan den ikke skjules mer. Har fått mer babymageform også, ikke bare kvaps, som det var for noen uker siden.

Heldig du er :) ingen synlig mage her så ingen vet at jeg er gravid :eek: 17+ 3
Nå i uke 17 kan den ikke skjules mer. Har fått mer babymageform også, ikke bare kvaps, som det var for noen uker siden.

Heldig du er :) ingen synlig mage her så ingen vet at jeg er gravid :eek: 17+ 3
Men det er jo nå den for alvor begynner å vokse. Plutselig er den der!

Det var i løpet av uke 17 at magen min plutselig poppa fram :) Ikke så veldig stor, mn den har vokst en del fram til nå 19+4, ingen tvil lengre :)

Har jeg singlett/trang genser på, vises det godt :) men da vi enda ikke har offentliggjort det, så bruker jeg vid genser, og da vises det ikke.

Er 17+2

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Men det er jo nå den for alvor begynner å vokse. Plutselig er den der!
Tror egentlig ikke det er lenge til nå. Magen begynner å bli litt hard under navlen :P

Magen min er blitt en skikkelig babykul nå! :-D
Er 20 uker :)

Her tror folk jeg bare er lubben .. tror jeg ingen har værtfall spurt enda :p
Ingen har sagt noe her, jeg føler magen min er større men har forsovidt ikke lagt på meg, magen ser bare lubben ut her også. Men alle vil få vite det neste uke xD

Ingen har sagt noe her, jeg føler magen min er større men har forsovidt ikke lagt på meg, magen ser bare lubben ut her også. Men alle vil få vite det neste uke xD
har heller ikke lakt på meg i kilo meen :P syntes magen min ser ut som en bolledeig for tiden har egentlig ganske flat mage =P

Back
Topp