Vises magen godt?

Føler magen vokser hele tiden. Toppene blir stadig videre for å skjule. Men i helgen skal vi fortelle det til foreldre, så da slipper jeg å gjemme meg mer :)
Men så er det tredje barn. Med første, fikk jeg ingenting før ca uke 20. Kommer tidligere for hvert barn :)

magen min er nesten helt flat om morgenen, og etter kort tid blir den gradvis større.. utpå ettermiddagen er den enorm i forhold. Ingen som tror på meg at jeg kun er 3 mnd på vei :p

Den er ihvertfall stor nok til at jeg bare såvidt fikk lukket jakken min i dag. Nå er jeg 15 uker i morgen, så da er det kanskje litt forskjell på det, og de som er 11 uker.

At magen din ikke er så stor er ingenting å bekymre seg over, jeg har heller ikke fått mer mage enn det jo hadde til å begynne med ;) Og ikke gått opp i vekt, men det med kommer nok. Venninna mi har nesten ikke mage i det hele tatt og hun er i siste måned :) Ser ut som hun er i sånn 4 - 5 måned maks ;)

Tror det er litt tidlig enda. Er bare litt mer enn uke 12

Jeg er snart 14 uker og magen har vokst litt på 4 dager, i går kommenterte mamma at jeg hadde fått skikkelig babymage. Men i min familie er det veldig vanlig å få tidlig mage, så er ikke veldig overrasket :)

♡ Februar 2015 ♡

uff min mage er skikkelig oppblåst :( så den synes, eller... folk tror vel bare at jeg har spist veldig godt i sommer :(

Jeg er nok bare oppblåst, det vises ikke noe babymage her enda. Skal i to bryllup om en måneds tid, håper på å komme inn i kjolen fra i fjor :)

22.02.2015 ♡

Her er babymagen kommet for fullt ja :)

Er 12 uker om onsdag, og den siste uka har jeg følt meg kjempe stor.. Hehe.. Oppblåst og ser ut som jeg har spist godt i sommer.. Har gått opp 2kg.. Gleder meg til at jeg kan fortelle at jeg er gravid, selv om jeg tror de fleste på jobb har sett/skjønt det uten at de har sagt noe ;)
Resten av familien får vite det neste helg :D

Jeg har gått opp 2kg ca. Men har heller ikke noe spesielt mage enda. Ser litt mer ut som om jeg bare har lagt på meg litt hehe. Håper den ordentlige magen kommer snart :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1407695928.311174.jpg

Dere kan jo se og dømme selv :p

♡ Februar 2015 ♡

Er i uke 18 og den vises ikke, men er sikkert mest for at morkaka er over åpninga :)

Er i uke 18 og den vises ikke, men er sikkert mest for at morkaka er over åpninga :)
? At morkaka er over åpningen har vel ikke noe å si for om magen synes? Men det er ikke uvanlig at det tar litt tid å få mage, spesielt med første.

Jeg har gått opp 2kg ca. Men har heller ikke noe spesielt mage enda. Ser litt mer ut som om jeg bare har lagt på meg litt hehe. Håper den ordentlige magen kommer snart :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Opp 8 kg men ingen mage, kun litt mer pløsen

♡Overgangen feb/mars♡

Her syns kulen godt, føler jeg er like stor nå som når nr 1 kom:p Var veldig liten i forrige svangerskap da, magen var liksom aldri i veien;)

På kvelden og uten klær er det utvilsomt ein skikkelig babymage.... Når det er sagt så er det mange som lurer på kor magen blir av, så veldig stor er den ikkje enda;)

? At morkaka er over åpningen har vel ikke noe å si for om magen synes? Men det er ikke uvanlig at det tar litt tid å få mage, spesielt med første.

dette er nr 2 :)

Back
Topp