Vises magen godt?

S-mamma

Gift med forumet
Hei,
har sett gjennom magebildene og synes mange har fått tydelig babymage, det har ikke jeg.. blir litt bekymret for om alt er ok.
Flere som ikke har fått så mye mage?
Vet det er individuelt, men man blir jo litt lettere hysterisk i disse tider! :O
Har gått opp ca 2 kg, så noe har skjedd iallefall.

Og du! Ingenting å bekymre seg for. Mange får ikke mage før etter uke 20, noen får nesten ikke mage i det hele tatt, mens noen blir enorme. Det er veldig forskjellig. :)

Takk for beroligende ord Klossen :)

Ikke tenk på det :) Babyen er jo egentlig veldig liten, og trenger ikke diger plass. Tenk heller at du har supre magemuskler som holder alt på plass ;) :)

No worries! Noen får mage tidlig, andre sent. Det trenger absolutt ikke å bety at noe er galt av den grunn.
Husker så godt da jeg gikk med førstemann, da var også to kollegaer av meg gravide samtidig.

Hun som hadde termin en måned før meg hadde omtrent like stor mage da hun var høygravid som når jeg var 4 mnd på vei. Dvs, så å si ingenting! Hun andre hadde dobbelt så stor som meg igjen. Og vi hadde alle sammen likt utgangpunkt; lave og slanke.
Og hun som fødte en stor plugg på 4 kg, det var hun minste av oss. Hvor han klarte å skjule seg hen er fremdeles et mysterium :D

Hvordan var magen din med førstemann?

Har funnet frem gamle bilder og deres vistes magen godt fra uke 17 iallefall, så om noen uker plopper den vel ut :)

Takk :)

Hei,
har sett gjennom magebildene og synes mange har fått tydelig babymage, det har ikke jeg.. blir litt bekymret for om alt er ok.
Flere som ikke har fått så mye mage?
Vet det er individuelt, men man blir jo litt lettere hysterisk i disse tider! :O
Har gått opp ca 2 kg, så noe har skjedd iallefall.

Jeg har som deg ikke fått så mye mage og har bekymret meg litt, i tillegg har jeg gått ned et par kilo isteden for opp, selv om jeg ikke har vært spesielt dårlig. Alarmer i hode. Men nå har jeg roet meg, virker som om alt er like individuelt i hvert svangerskap som ellers i livet :p
Magene kommer nok :)

Jeg har som deg ikke fått så mye mage og har bekymret meg litt, i tillegg har jeg gått ned et par kilo isteden for opp, selv om jeg ikke har vært spesielt dårlig. Alarmer i hode. Men nå har jeg roet meg, virker som om alt er like individuelt i hvert svangerskap som ellers i livet :p
Magene kommer nok :)

Jeg gikk også ned litt, men det er helt normalt.
Kanskje du spiste oftere enn tidligere, noe som holder forbrenningen igang?

Man kan ikke bli engstelig fordi man ikke virker som "normalen", for det er virkelig ingen normal. Vi er alle forskjellige :)
Slapp av, senk skuldrene, dette går bra for oss alle mann!! :)

Jeg er over 14 uker og har ikke fått mage. Tredje svangerskap. Har aldri fått noe særlig mage før rundt uke 20.

Jeg gikk også ned litt, men det er helt normalt.
Kanskje du spiste oftere enn tidligere, noe som holder forbrenningen igang?

Man kan ikke bli engstelig fordi man ikke virker som "normalen", for det er virkelig ingen normal. Vi er alle forskjellige :)
Slapp av, senk skuldrene, dette går bra for oss alle mann!! :)

Sant. Livsstilen er jo blitt bittelitt endret, i tillegg til en vannvittig varm sommer som hvertfall hos meg senker appetitten. Heldigvis viste tidlig UL at alt så perfekt ut inne hos nurket så er rolig nå ;) Og takk for beroligende ord! xsmile6

Sant. Livsstilen er jo blitt bittelitt endret, i tillegg til en vannvittig varm sommer som hvertfall hos meg senker appetitten. Heldigvis viste tidlig UL at alt så perfekt ut inne hos nurket så er rolig nå ;) Og takk for beroligende ord! xsmile6

Nemlig ;) Før du vet ordet av det skyter magen fart!! Og mot slutten sitter du å gråter fordi du ikke får på deg sokkene dine selv engang! :p Been there!

Med Helene hadde jeg nesten ikke mage før i uke 30.. Hehe :) Alt var veldig bra med henne, men jeg bare henne langt inn :)
Her er den i uke 25..
310532_4649070386447_1887792299_n.jpg

Bar henne skulle det stå. ;)

Dette er ikke noe å bekymre seg for:) Jeg gikk ned 5 kilo før det snudde i uke 15 forrige svangerskap og hadde så liten mage på slutten at jeg vasket gulvlistene ved bare å bøye meg dagen før vesla kom;)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡

Jeg er 13+3 og magen er ikke-eksisterende. Vel, hvertfall ikke kul pga baby! :D Trenger ikke bli noe før det har gått en stund. Ingen bekymring. Regner med de fleste med store mager her nå er flergangsgravide :)

-iPhone appen-

venter nr 3 og nå begynner magen å vise litt, men ikke så mye at man med en gang tenker at jeg er gravid :)

Min forsvant aldri etter nr 2 (hun er 99mod) så nå har jeg i det minste en unnskyldning for å se gravid ut :-)

Jeg har ikke fått mage enda! Er 11+4, førstegangs.. Men bekymrer meg ikke for det :) den kommer nok tidsnok:p

Synes magen vokser fra dag til dag. Det begynte å skje ting i uke 13. Ser ut til at det skal gå fort fremover her. Har ikke gått opp i vekt, og det er litt skummelt. Men så har jeg ikke klart å trene siden midten av juni, så har vel mistet litt muskelmasse.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp