Vis meg din stelleveske!

Synes faktisk den er finere i sort jeg da ;)

Samme her.. Sendte bilde til mannen når jeg hadde kjøpt den, fikk bare "det var en fancy og damete stelleveske" som svar. Svarte med at det kunne vært verre da den også finnes i rosa ;)
Men vi har arvet en helt basic svart stelleveske fra tanten min, så han kommer nok til å brule den :p
Haha :)
Ja, smak og behag :) jeg er fornøyd med den svarte, passer til alt :)
 
Jeg har B.F.F. fra ju-ju be. Kjøpte den fordi den har så mange praktiske lommer (elsker spesielt"mommy-pocket"), grei plass, god stellematte, god kvalitet i stoff og fordi jeg synes den er lekker. Den kan brukes som håndveske, skulderveske eller ryggsekk.
 

Vedlegg

  • 1423659234636.jpg
    1423659234636.jpg
    60,4 KB · Visninger: 65
Har storsak Elisabeth grey ;-)
 
Her har jeg emmaljunga sin I svart etter førstemann.
En skiphop dash I svart, også etter førstemann.
En skiphop pronto I svart, også etter førstemann.
Og en jujube behave i svart skinn med rosa stoff inni som jeg kjøpte med nr 2.

Og fortsatt er jeg på jakt etter en ny og litt større stellevesle:D
 

Vedlegg

  • 1423694774684.jpg
    1423694774684.jpg
    30,4 KB · Visninger: 46
  • 1423694812506.jpg
    1423694812506.jpg
    18,4 KB · Visninger: 40
  • 1423694824864.jpg
    1423694824864.jpg
    7,8 KB · Visninger: 40
  • 1423694835104.jpg
    1423694835104.jpg
    15,6 KB · Visninger: 40
Her har jeg emmaljunga sin I svart etter førstemann.
En skiphop dash I svart, også etter førstemann.
En skiphop pronto I svart, også etter førstemann.
Og en jujube behave i svart skinn med rosa stoff inni som jeg kjøpte med nr 2.

Og fortsatt er jeg på jakt etter en ny og litt større stellevesle:D

Hvorfor så mange stellevesker? :p
 
Jeg ble aldri helt fornøyd med noen av dem.:p
Vil du ikke prøve å selge noen av dem da? Jeg tenker å legge ut min gamle SkipHop til salgs nå når jeg har kjøpt meg ny. Tar bare opp plass.
 
Vil du ikke prøve å selge noen av dem da? Jeg tenker å legge ut min gamle SkipHop til salgs nå når jeg har kjøpt meg ny. Tar bare opp plass.
Tar ikke opp så mye plass. Men har tenkt tanken på å kvitte meg med noen ja. Bare ikke kommet så langt.
 
Eg har tenkt å bruke ein gammel stor svart veske, trur den vil funke bra som stelleveske...ikkje så fancy men økonomiskt ;)
 
Eg har tenkt å bruke ein gammel stor svart veske, trur den vil funke bra som stelleveske...ikkje så fancy men økonomiskt ;)
Det er ikke en dum tanke. Syns alle stelleveskene med litt størrelse på er så dyre. Har ikke helt lyst til å bruke rundt 2000 på en stelleveske. Blir litt dyrt, selv om man kan bruke de lenge etter.
 
Det er ikke en dum tanke. Syns alle stelleveskene med litt størrelse på er så dyre. Har ikke helt lyst til å bruke rundt 2000 på en stelleveske. Blir litt dyrt, selv om man kan bruke de lenge etter.
Det var det eg og syntes så då droppa eg å kjøpe :)
 
Jeg elsket virkelig emmaljunga sine. Hadde den "Vanlige" med første, og sportsversjonen med nr 2.. Men hadde også Emmaljunga vogn da.. Nå har vi jo kjøpt brukt vogn, og sambo som sagt kjøpt veske.. Så får se da om jeg klarer la vær å kjøpe en annen :p
 
Det er ikke en dum tanke. Syns alle stelleveskene med litt størrelse på er så dyre. Har ikke helt lyst til å bruke rundt 2000 på en stelleveske. Blir litt dyrt, selv om man kan bruke de lenge etter.
Ryco Stella koster 549,- Den er diger.
 
Back
Topp