Vis meg din stelleveske!

Babylito

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
Hvilken stelleveske har du? Og hvorfor valgte du akkurat den? ☺️

Kjøpte meg stelleveske i dag, Storksak Helena. Var i utgangspunktet ikke den jeg skulle ha, men forelsket meg helt ;)
Var litt dyr (2600,-), men såååå verdt det! :DImageUploadedByBV Forum1423596139.834243.jpg
 
Storksak Elizabeth. Har den fordi det er den jeg synes er finest og den er stor. Får ikke til å legge inn bilder.
 
Har ikke kjøpt, har en gammel en i sort(helt nøytral og med god plass). Satser på den holder...! Men de var lekker de fra stork...
 
Jeg er sikkert kjempe-kjedelig og skal ha den som hører til vogna, bare den "eksklusiv"-utgaven.

ImageUploadedByBV Forum1423598593.461541.jpg
 
Vi har denne... Super kjedelig og enkel :p men sambo valgte den ut, så da er vi fornøyd ;)
 

Vedlegg

  • ryco-stelleveske-stella-bag-svart.jpg
    ryco-stelleveske-stella-bag-svart.jpg
    73,2 KB · Visninger: 113
Har denne, storksak elisabet (tror jeg den heter). Kjempe fornøyd :)
 

Vedlegg

  • 1423605085026.jpg
    1423605085026.jpg
    33,7 KB · Visninger: 92
Har denne, storksak elisabet (tror jeg den heter). Kjempe fornøyd :)

Skulle i utgangspunktet kjøpe den i kamel-farge, men så forelsket jeg meg sånn i den andre når jeg så dem ;) Men Elizabeth er også veldig fin og praktisk. Den var mye mer romslig enn den så ut til på utsiden! :)
 
Skulle i utgangspunktet kjøpe den i kamel-farge, men så forelsket jeg meg sånn i den andre når jeg så dem ;) Men Elizabeth er også veldig fin og praktisk. Den var mye mer romslig enn den så ut til på utsiden! :)
Den er kjempe romslig, jeg ble overrasket :) jeg ønsket meg egentlig den i grå, men fant den svarte på finn til halvpris uten noe slitasje, så da tenkte jeg penger spart :) mannen nekter å bruke den da :p han får bruke den vi har fra før som jeg ikke liker :)
 
Den er kjempe romslig, jeg ble overrasket :) jeg ønsket meg egentlig den i grå, men fant den svarte på finn til halvpris uten noe slitasje, så da tenkte jeg penger spart :) mannen nekter å bruke den da :p han får bruke den vi har fra før som jeg ikke liker :)

Synes faktisk den er finere i sort jeg da ;)

Samme her.. Sendte bilde til mannen når jeg hadde kjøpt den, fikk bare "det var en fancy og damete stelleveske" som svar. Svarte med at det kunne vært verre da den også finnes i rosa ;)
Men vi har arvet en helt basic svart stelleveske fra tanten min, så han kommer nok til å brule den :p
 
Back
Topp