Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
App eller pc?Storksak Elizabeth. Har den fordi det er den jeg synes er finest og den er stor. Får ikke til å legge inn bilder.
Nettbrett, men gjennom safari. Får ikke appen til å virkeApp eller pc?
Bruker iphone app. Da er symbolene (et kamra, et bilde, en twitterlogo, og tre prikker)
Har ingen problemer med appen på ipad. Merkelig. Prøvd å slette den og laste ned på nytt?Nettbrett, men gjennom safari. Får ikke appen til å virke
Finner ikke brukeren min på appen. Har prøvd en million ganger og nå har jeg gitt oppHar ingen problemer med appen på ipad. Merkelig. Prøvd å slette den og laste ned på nytt?
Får du appen til å virke på tlf da?
Storksak Elizabeth. Har den fordi det er den jeg synes er finest og den er stor. Får ikke til å legge inn bilder.
Jeg er sikkert kjempe-kjedelig og skal ha den som hører til vogna, bare den "eksklusiv"-utgaven.
Vis vedlegget 103007
Har visst 3stk
Grå emmaljunga, samme som vognen: Vis vedlegget 103000 slik bare i fargen dallas (grå)
Sort SkipHop: Vis vedlegget 103001
Hvit Storksak:Vis vedlegget 103002
Den vant jeg her inneMå ærlig innrømme at jeg likte den fra storksak best, ser så eksklusiv ut! Og den kan brukes som vanlig reiseveske ellers![]()
Har denne, storksak elisabet (tror jeg den heter). Kjempe fornøyd![]()
Den er kjempe romslig, jeg ble overrasketSkulle i utgangspunktet kjøpe den i kamel-farge, men så forelsket jeg meg sånn i den andre når jeg så demMen Elizabeth er også veldig fin og praktisk. Den var mye mer romslig enn den så ut til på utsiden!
![]()
Den er kjempe romslig, jeg ble overrasketjeg ønsket meg egentlig den i grå, men fant den svarte på finn til halvpris uten noe slitasje, så da tenkte jeg penger spart
mannen nekter å bruke den da
han får bruke den vi har fra før som jeg ikke liker
![]()