Høres ut som en fin start på permisjonenDet må helt klart shoppes litt til!
Har kjøpt litt i andre størrelser også, men til uken starter permisjonen og da kjøper jeg mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en fin start på permisjonenDet må helt klart shoppes litt til!
Har kjøpt litt i andre størrelser også, men til uken starter permisjonen og da kjøper jeg mer
Jeg ville ikke kjøpt mer i 50, men 56 og 62 kan du nok trygt handle i Jeg ser for meg at lillebror er så stor at han ikke passer 50 :OInnser da at jeg nok må kjøpe litt mer... Har kjøpt bare tre body i 50 og samme i 56...
Sier ikke nei til mer shopping har bare vært litt stressa over å kjøpe feil størrelser.
Åh så skjønn!! Herlighet jeg får helt shopping abstinenser!!Vis vedlegget 160220elsker sparkedresser
Benetton har masse fint.Åh så skjønn!! Herlighet jeg får helt shopping abstinenser!!
Takk, det skal sjekkes!Benetton har masse fint.
Jeg ville ikke kjøpt mer i 50, men 56 og 62 kan du nok trygt handle i Jeg ser for meg at lillebror er så stor at han ikke passer 50 :O
Jeg veit ikke helt. Altså 62 og 68 var størrelser vi brukte en stund, mer enn bare et par uker iallefall Kanskje 8- 10 bodyer i 56?Hvor mye kjøper du i 56 og 62?
Jeg veit ikke helt. Altså 62 og 68 var størrelser vi brukte en stund, mer enn bare et par uker iallefall Kanskje 8- 10 bodyer i 56?
Ha ha Uff og uffMå helt klart shoppe mer... Det var synd
For en heldig baby!Har iallefall 10 bodyer i 50. Og noen nattdresser, bukser/sparkebukser, gensere og 7-8 strømpebukser. Vasket alt i str 50 i går faktisk!
Forrigemann brukte str 50 første måneden. Det varier vel litt fra barn til barn, også har det jo mye å si hvor store de er ved fødselen. Han var 3,7kg og 50 cm når han ble født.
Vis vedlegget 164244