Vis bilder av babyklær vi har kjøpt.

Jeg er akkurat ferdig med å vaske alt tøyet til baby. Var nøye med hvilke plagg jeg tok i tørketrommelen. Eneste jeg har strøket er sengetøyet.

Har virkelig ikke tenkt at jeg skal stryke noe som helst til babyen. Stryker ikke noe annet heller... :p
Men betyr det at da bør man ikke ta klærne i tørketrommel? Har ikke begynt å vaske enda...
 
Har virkelig ikke tenkt at jeg skal stryke noe som helst til babyen. Stryker ikke noe annet heller... :p
Men betyr det at da bør man ikke ta klærne i tørketrommel? Har ikke begynt å vaske enda...
Synes ofte klær blir mindre krøllete av tørketrommel jeg :p også blir de så myke og gode :) så jeg tar det som kan gå i tørketrommelen i tørketrommelen :p sengetøyet strøk jeg fordi det ble så fryktelig krøllete. Det så liksom ikke noe fint ut etter vask :p
 
Har vært på Newbie, og de har mye fint. Men syns noe er litt dyrt. Har de babyklær som ikke er Newbie også?
Ja, de to pysjene over her er ikke fra newbie :)
 
Synes ofte klær blir mindre krøllete av tørketrommel jeg :p også blir de så myke og gode :) så jeg tar det som kan gå i tørketrommelen i tørketrommelen :p sengetøyet strøk jeg fordi det ble så fryktelig krøllete. Det så liksom ikke noe fint ut etter vask :p

Jeg kommer nok til å ta alt i trommelen også. Og krysse fingre for at det blir bra :p
 
Umulig å si, men jeg valgte å kjøpe litt sånn at jeg slipper å dra på shopping med en gang babyen er født :p Tror jeg har 4-5 bodyer i str 50 og drøyt 10 i 56.pluss tre ullstrømpebukser i 50 (men de er litt store) og noen bukser i 56. Bryr meg lite om hvilken str de er i, se heller på hvor store/små klærne er. Har en snekkerbukse fra Cubus i str 50 som er tilnærmet 5 cm kortere og smalere enn en fra Lindex i samme str... Må bare prøve oss fram :)

Så ca ti bodyer pr størrelse er sånn ca passe?
Også litt bukser/strømpebukser og heldress/pyser ved siden av?
 
Så ca ti bodyer pr størrelse er sånn ca passe?
Også litt bukser/strømpebukser og heldress/pyser ved siden av?
Håper det? :p Da har jeg hvertfall en liten stund og slipper og ut å handle med en gang hvis jeg trenger mer ;)
 
Håper det? :p Da har jeg hvertfall en liten stund og slipper og ut å handle med en gang hvis jeg trenger mer ;)

Innser da at jeg nok må kjøpe litt mer... Har kjøpt bare tre body i 50 og samme i 56...
Sier ikke nei til mer shopping :joyful: har bare vært litt stressa over å kjøpe feil størrelser.
 
Innser da at jeg nok må kjøpe litt mer... Har kjøpt bare tre body i 50 og samme i 56...
Sier ikke nei til mer shopping :joyful: har bare vært litt stressa over å kjøpe feil størrelser.
Det kan jo være nok, gitt at du får en stor baby :) Men det skader sikkert ikke med et par ekstra bodyer i 56. De har fine omslagsbodyer i 2 pakk til 99 på HM ;)
 
Det kan jo være nok, gitt at du får en stor baby :) Men det skader sikkert ikke med et par ekstra bodyer i 56. De har fine omslagsbodyer i 2 pakk til 99 på HM ;)

Det må helt klart shoppes litt til!
Har kjøpt litt i andre størrelser også, men til uken starter permisjonen og da kjøper jeg mer :happy:
 
Back
Topp