Vis bilder av babyklær vi har kjøpt.

Hvor mange bodyer feks kjøper dere i hvile størrelser sånn i starten?
Vanskelig spørsmål. Jeg har bare en eller noe i 50 tror jeg. Har ikke oversikt i det hele tatt..! I 56 blir det litt flere.. Må få ned den kassa med småklær fra loftet og se hva som ikke er knall rosa der [emoji14]

Hvor mange bodyer feks kjøper dere i hvile størrelser sånn i starten?
Umulig å si, men jeg valgte å kjøpe litt sånn at jeg slipper å dra på shopping med en gang babyen er født :p Tror jeg har 4-5 bodyer i str 50 og drøyt 10 i 56.pluss tre ullstrømpebukser i 50 (men de er litt store) og noen bukser i 56. Bryr meg lite om hvilken str de er i, se heller på hvor store/små klærne er. Har en snekkerbukse fra Cubus i str 50 som er tilnærmet 5 cm kortere og smalere enn en fra Lindex i samme str... Må bare prøve oss fram :)

Og luer og sokke
Ser kjempefint ut! Har du vasket og tørket klærne ved hjalp av vaske og tørke maskin? For jeg har gjort det og klærne ble såååå krøllete. Måtte stryke dem alle. Det er slitsomt i lengden.
takk :) har vasket de,men ikke tørketrommlet.kjedelig hvis alt må strykes ja, tror jeg aldri jeg hadde orket .

Ser kjempefint ut! Har du vasket og tørket klærne ved hjalp av vaske og tørke maskin? For jeg har gjort det og klærne ble såååå krøllete. Måtte stryke dem alle. Det er slitsomt i lengden.
Jeg er akkurat ferdig med å vaske alt tøyet til baby. Var nøye med hvilke plagg jeg tok i tørketrommelen. Eneste jeg har strøket er sengetøyet.

Jeg har vasket alt av sengklær, kluter, håndklær å klær som skal inntil kroppen hans :-) Bryr meg ikke om å vaske ytterklær som jakker å dresser :-) Har også strøket alt :-)

Har fylla flere skuffer jeg :oops:
Har fått veldig mye, både nytt og brukt. Så har ikke kjøpt så mye selv.
Eneste jeg har kjøpt, til fars store jubel er dette. (Håndlaget)
Skal tidlig krøkes. Blir nok to jegere som kommer :D
Og så er jeg veldig fornøyd med ulldressene fra den kommende mormor (som er i ekstase) ❤️
Vis vedlegget 159367Vis vedlegget 159369
hvor har du kjøpt draktene?:)

Boff, her har vi ikke gjort noe sånt enda... Får begynne til uken, når permisjonen starter!

Masse fint her!

Back
Topp