Har også kikket på den mørkeblå dressen ♥ Nydelig farge!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også kikket på den mørkeblå dressen ♥ Nydelig farge!
Vi har også den mørkeblå lillelam dressen kjempe fornøyd med den
Vanskelig spørsmål. Jeg har bare en eller noe i 50 tror jeg. Har ikke oversikt i det hele tatt..! I 56 blir det litt flere.. Må få ned den kassa med småklær fra loftet og se hva som ikke er knall rosa der [emoji14]Hvor mange bodyer feks kjøper dere i hvile størrelser sånn i starten?
Ja åsså er det så fint at man kan matche litt med fargene må vell kjøpe inn mere til høst/vinterHehe, den har vi også kjøpt. De dressene er jo såååå fine
Umulig å si, men jeg valgte å kjøpe litt sånn at jeg slipper å dra på shopping med en gang babyen er født Tror jeg har 4-5 bodyer i str 50 og drøyt 10 i 56.pluss tre ullstrømpebukser i 50 (men de er litt store) og noen bukser i 56. Bryr meg lite om hvilken str de er i, se heller på hvor store/små klærne er. Har en snekkerbukse fra Cubus i str 50 som er tilnærmet 5 cm kortere og smalere enn en fra Lindex i samme str... Må bare prøve oss framHvor mange bodyer feks kjøper dere i hvile størrelser sånn i starten?
Jeg må bare spørre! Hvor har du kjøpt de fine pyjamasene? Det er det fineste jeg noen gang har sett :-D
De er fra kappahl utsolgt på nett så ble overlykkelig da jeg fant de i butikkJeg må bare spørre! Hvor har du kjøpt de fine pyjamasene? Det er det fineste jeg noen gang har sett :-D
Tusen takk :-DDe er fra kappahl utsolgt på nett så ble overlykkelig da jeg fant de i butikk
Dette er str 56, itillegg har jeg endel i str 50 og helt opp til str 98 faktisk....elsker å shoppe babyklær Vis vedlegget 160024Vis vedlegget 160025
takk har vasket de,men ikke tørketrommlet.kjedelig hvis alt må strykes ja, tror jeg aldri jeg hadde orket .Ser kjempefint ut! Har du vasket og tørket klærne ved hjalp av vaske og tørke maskin? For jeg har gjort det og klærne ble såååå krøllete. Måtte stryke dem alle. Det er slitsomt i lengden.
Jeg er akkurat ferdig med å vaske alt tøyet til baby. Var nøye med hvilke plagg jeg tok i tørketrommelen. Eneste jeg har strøket er sengetøyet.Ser kjempefint ut! Har du vasket og tørket klærne ved hjalp av vaske og tørke maskin? For jeg har gjort det og klærne ble såååå krøllete. Måtte stryke dem alle. Det er slitsomt i lengden.
Kappahl har så mye fint!!De er fra kappahl utsolgt på nett så ble overlykkelig da jeg fant de i butikk
hvor har du kjøpt draktene?Har fylla flere skuffer jeg
Har fått veldig mye, både nytt og brukt. Så har ikke kjøpt så mye selv.
Eneste jeg har kjøpt, til fars store jubel er dette. (Håndlaget)
Skal tidlig krøkes. Blir nok to jegere som kommer
Og så er jeg veldig fornøyd med ulldressene fra den kommende mormor (som er i ekstase)
Vis vedlegget 159367Vis vedlegget 159369
Er sååå søtVi har også den mørkeblå lillelam dressen kjempe fornøyd med den