Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fylla flere skuffer jeg
Har fått veldig mye, både nytt og brukt. Så har ikke kjøpt så mye selv.
Eneste jeg har kjøpt, til fars store jubel er dette. (Håndlaget)
Skal tidlig krøkes. Blir nok to jegere som kommer
Og så er jeg veldig fornøyd med ulldressene fra den kommende mormor (som er i ekstase)
Vis vedlegget 159367Vis vedlegget 159369
Hun har brukt dette blade som inspirasjon. Men har ikke brukt noen egen oppskrift. Men har brukt bladet på Mariusmønsteret, resten har hun tenkt ut selv..
Vis vedlegget 159395
Er vist fanamønster, ikke MariusmønsterHm, får sende over til kommende oldemor når det er tid for det
Er vist fanamønster, ikke Mariusmønster
Åh, det elgsettet var helt nydelig! Hvem har laget det? Veldig pen strikkadress også ♥Har fylla flere skuffer jeg
Har fått veldig mye, både nytt og brukt. Så har ikke kjøpt så mye selv.
Eneste jeg har kjøpt, til fars store jubel er dette. (Håndlaget)
Skal tidlig krøkes. Blir nok to jegere som kommer
Og så er jeg veldig fornøyd med ulldressene fra den kommende mormor (som er i ekstase)
Vis vedlegget 159367Vis vedlegget 159369
En kollega syr nesten alt mulig på hobbybasis.. Hun er kjempe flink og lager så mye fint.Åh, det elgsettet var helt nydelig! Hvem har laget det? Veldig pen strikkadress også ♥
Så heldig du er!En kollega syr nesten alt mulig på hobbybasis.. Hun er kjempe flink og lager så mye fint.
Veldig kjektSå heldig du er!
♥ ♥ ♥Her måtte jeg på shopping etter fødsel og kjøpe i str 38.. Det er så knøttlite og nydelig
Vi har også den mørkeblå lillelam dressen kjempe fornøyd med denLitt nytt i posten nå ikveld ♡ Vis vedlegget 159976
Åh så nydelig!Litt nytt i posten nå ikveld ♡ Vis vedlegget 159976