Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg tror nok vi går for Babybjørn Mannen synes vi skal kjøpe denne http://www.babybanden.no/products/4moms-mamaroo-30-black3 Den kan styres med en appMen jeg tror nok vi går for Babybjørn
![]()
Vi har faktisk denne! Haha. Den ble kjøpt da lille var 4 måneder gammel, fordi hun er totalt avhengig av byssing og bevegelse. Brukes smått enda, nå er hun 7 måneder. Rent bortsett fra det, så er det nok ikke et produkt man trengerMannen synes vi skal kjøpe denne http://www.babybanden.no/products/4moms-mamaroo-30-black3 Den kan styres med en appMen jeg tror nok vi går for Babybjørn
![]()
Signerer. Variasjon er det viktigste, alt med måteVi fikk en helt enkel en, og hadde ikke behov for noe annet.
Det bør brukes minst mulig, og vi byttet på å bruke den og newbornsetet på Tripp Trappen når vi måtte gjøre noe som ikke lot oss ha ham på armen.
Ellers brukte vi armene, bæresele, lekegrind og matte/teppe på gulvet.![]()
Jeg vet haha... Men mannen er duppedittgal og synes det hadde vært råkult å ha den i samlingenHjelp for en dyr vippestol![]()
Godt å høre dere fikk bruk for den daVi har faktisk denne! Haha. Den ble kjøpt da lille var 4 måneder gammel, fordi hun er totalt avhengig av byssing og bevegelse. Brukes smått enda, nå er hun 7 måneder. Rent bortsett fra det, så er det nok ikke et produkt man trengerDet reddet hverdagen vår når vi til tider har vært nødt til å få gjort noe.
Lillemor var vel omtrent 4 kg da vi begynte å bruke den, så jeg ser for meg at man kan begynne å bruke den ganske tidlig. Fordelen er at den kan justeres mellom liggestilling og sittestilling. Var derfor vi endte opp med den, i og med at lille var såppas gammel at hun var lite interessert i å bare liggeGodt å høre dere fikk bruk for den daFor jeg ser ikke for meg at denne fungerer fra nyfødt? Tenker at mannen får velge litt også, men samtidig kanskje greit å se ann barnets behov.