Vippestol

Lillemor var vel omtrent 4 kg da vi begynte å bruke den, så jeg ser for meg at man kan begynne å bruke den ganske tidlig. Fordelen er at den kan justeres mellom liggestilling og sittestilling. Var derfor vi endte opp med den, i og med at lille var såppas gammel at hun var lite interessert i å bare ligge :p Men vi kjøpte den altså ved behov, og hadde nok ikke kjøpt den om vi var usikre på om det ville fungere. Hun er ekstremt urolig av seg. Vi bærer mye, så det er godt å få en liten pause, uten at det blir skriking :)
Takk for info :) Vi får se det ann når han kommer, men veldig kjekt å vite at den fungerer. Har et vennepar som helt klart hadde trengt dette da datteren var mindre. Hun nektet å sove og ville bæres konstant. De var helt utslitt stakkar.
 
Takk for info :) Vi får se det ann når han kommer, men veldig kjekt å vite at den fungerer. Har et vennepar som helt klart hadde trengt dette da datteren var mindre. Hun nektet å sove og ville bæres konstant. De var helt utslitt stakkar.
Bare hyggelig :) Jeg kjenner til problemstilling deres, hehe.
 
Babybjørn!! Ingen over, ingen ved siden av. Vår er brukt av seks barn siden 2008 og er like fin. Hele familiens vippestol. Trekket kan vaskes. Så kan like gjerne kjøpe brukt:) hadde ikke klart meg uten!
 
Fikk en hos faren min dagen etter at han fikk vite at jeg var gravid :) mannen har lyst på babybjørn stolen, men det holder med en :)
 
Arvet en sist gang som jeg aldri har prøvd engang. Den står på loftet :p
Brukte newborn setet til tripp trapp stolen etterhvert. Nå var hun ekstremt rolig av seg og da, men jeg tenker det er greit å se an behovet :)
 
Kjøper Stokke tripp trapp og New born sett i første omgang, avventer med vippestol. Har litt med at vi har hund å gjøre, greit at ungen ikke er så mye på gulvet helt i starten tenker vi :)
 
Jeg har en babybjørn fra før. Kjempegod, men hadde ikke store behovet så hvis jeg ikke allerede hadde hatt en hadde jeg venter med å kjøpe
 
Vi ser an behov, men har virkelig lyst på en babybjørn :D
 
Har spurt litt her og der... Virker som BabyBjørn er en stor favoritt rundtom. Så blir nok til at vi kjøper den :)

Har en av ukjent merke som vi arvet til nr.1. Veldig søt med Mikke Mus-motiv og leker på, men den er ustødig:/ Når plutten her ble litt mer aktiv i stolen så opplevde vi at den tippet rundt! Så uaktuelt å bruke den.

Vi har også en elektrisk gynge fra Fisher Price på loftet. Uro, musikk og masse greier...
Storebror elsket den, men usikker på om vi har plass til den i stua :-(
 
Lyst på denne :)
 

Vedlegg

  • 1475391881704.jpg
    1475391881704.jpg
    53,4 KB · Visninger: 16
Her har vi en babybjørn etter storesøster. Jeg synes den var veldig god å ha sist. Det var ganske så deilig å legge henne oppi der slik at jeg fikk tatt meg en dusj eller spist frokost uten hendene fulle. De sier man skal være forsiktig med å bruke den, men jeg tenker 10 minutter oppi der må gå bra, så lenge baby ikke klager! Den kan jo legges ganske flatt:)
 
Back
Topp