Vippestol

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Har dere kjøpt vippestol eller sett dere ut hvilken vippestol dere vil ha til den lille?

Lyst til å dele med meg?
Er så usikker.
 
Vi har babybjørn fra sist :) den var knall! Så gleder meg til å bruke den igjen :D
 
Har Babybjørn fra sist vi også. Jeg synes det er den beste og fineste :)
 
Vi kjøper en når vi ser behovet :) samboeren sier han har en Elektrisk etter guttene, så er den grei, så bruker vi den :)
 
Vi låner vippestol av ei venninne av meg, aner ikke hvilken det er :) Vippestol var egentlig noe vi ville vente med, men så fikk vi den dytta på oss :p
 
Vi skal ha Babybjörn. Hadde det til første også. Velger den da den skal være ergonomisk korrekt allerede fra fødsel (har tilnærmet full liggestilling på de nyeste modellene).
Også var vi veldig fornøyd med den forrige gang:happy:
 
Mannen synes vi skal kjøpe denne http://www.babybanden.no/products/4moms-mamaroo-30-black3 Den kan styres med en app :laughing005 Men jeg tror nok vi går for Babybjørn :)
Vi har faktisk denne! Haha. Den ble kjøpt da lille var 4 måneder gammel, fordi hun er totalt avhengig av byssing og bevegelse. Brukes smått enda, nå er hun 7 måneder. Rent bortsett fra det, så er det nok ikke et produkt man trenger :p Det reddet hverdagen vår når vi til tider har vært nødt til å få gjort noe.
 
Vi har kjøpt Stokke bouncer. Men det er i hovedsak fordi den kan brukes oppå stolen Stokke steps. Vurderer å skaffe meg en brukt og billig babybjørn i tillegg til bruk i 2.etasje på badet ol. evnt hvis lillegutt ikke skulle like bounceren (har ikke hørt så mye om den som vippestol) :)
 
Vi fikk en helt enkel en, og hadde ikke behov for noe annet.
Det bør brukes minst mulig, og vi byttet på å bruke den og newbornsetet på Tripp Trappen når vi måtte gjøre noe som ikke lot oss ha ham på armen.
Ellers brukte vi armene, bæresele, lekegrind og matte/teppe på gulvet. :)
 
Vi fikk en helt enkel en, og hadde ikke behov for noe annet.
Det bør brukes minst mulig, og vi byttet på å bruke den og newbornsetet på Tripp Trappen når vi måtte gjøre noe som ikke lot oss ha ham på armen.
Ellers brukte vi armene, bæresele, lekegrind og matte/teppe på gulvet. :)
Signerer. Variasjon er det viktigste, alt med måte :)
 
vi har babybjørn fra sist.. kommer til å bruke den denne gangen også! Super fornøyd :)
 
Vi har faktisk denne! Haha. Den ble kjøpt da lille var 4 måneder gammel, fordi hun er totalt avhengig av byssing og bevegelse. Brukes smått enda, nå er hun 7 måneder. Rent bortsett fra det, så er det nok ikke et produkt man trenger :p Det reddet hverdagen vår når vi til tider har vært nødt til å få gjort noe.
Godt å høre dere fikk bruk for den da :) For jeg ser ikke for meg at denne fungerer fra nyfødt? Tenker at mannen får velge litt også, men samtidig kanskje greit å se ann barnets behov.
 
Godt å høre dere fikk bruk for den da :) For jeg ser ikke for meg at denne fungerer fra nyfødt? Tenker at mannen får velge litt også, men samtidig kanskje greit å se ann barnets behov.
Lillemor var vel omtrent 4 kg da vi begynte å bruke den, så jeg ser for meg at man kan begynne å bruke den ganske tidlig. Fordelen er at den kan justeres mellom liggestilling og sittestilling. Var derfor vi endte opp med den, i og med at lille var såppas gammel at hun var lite interessert i å bare ligge :p Men vi kjøpte den altså ved behov, og hadde nok ikke kjøpt den om vi var usikre på om det ville fungere. Hun er ekstremt urolig av seg. Vi bærer mye, så det er godt å få en liten pause, uten at det blir skriking :)
 
Kommer å avvente vippestol til babyen kommer og se an behovet. :)
 
Back
Topp