Jupp, er vel liten sjanse siden jeg vant forrige mnd men lov å håpe at jeg vinner noe denne mnd også.Bare å kryss fingrene da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp, er vel liten sjanse siden jeg vant forrige mnd men lov å håpe at jeg vinner noe denne mnd også.Bare å kryss fingrene da.
Jupp, er vel liten sjanse siden jeg vant forrige mnd men lov å håpe at jeg vinner noe denne mnd også.
Har du sett noe spesielt du ønsker deg eller? Jeg vant forrige måned, og bestilte akkurat det her til jenta mi: http://www.mie-a.no/butikk/kids/little-princess-necklace/ bare med lilla stein og bokstaven hennes så klart Blir spennende å se resultatet!
Se der ja.... Bare å krysse fingre da!Klarte det
Yea jaJeg også! Bareå krysse fingrene nå da....
Mange har du nå i mai?Noen som vil dele innlegg med meg?
Jeg vil også ha, var så fint
Mange har du nå i mai?
Hehe...du kan få noen av megSålangt 619, eller 620 med dette innlegget da
Er jo etpar dager igjen av mai
Så om noen har 1000 innlegg å gi bort så si fra
Hehe...du kan få noen av meg
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Smykkegavekortet trekkes vel blant alle på topp 100, så der er du vel uansett med....Takk! Trenger sånn 1050stk for å kunne konkurrere om smykket og storksak
Det hadde vært månedens gode gjerning
Smykkegavekortet trekkes vel blant alle på topp 100, så der er du vel uansett med....
Signerer. Er jo så mange flotte premiarØnsker meg egentlig alt jeg når jeg tenker etter
Hehe, da hadde aldri jeg vunnet det forrige måned. Får krampe i fingra hvis jeg skal være sååå aktivÅH!! Da har jeg blandet. Var sikker på at det også var 1700 innlegg
Surrehode ja
I'm in da game
Det hadde vore veldig kjektHva med å ha noen sommer-relaterte premier neste måned? F.eks. uv-telt, badetøy osv?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app