VINNERE ER TRUKKET!!!!! TOPP 100 MAI!!

Vi venter spent. I løpet av dagen, om hun har tid, vil jeg tro

fra app

Den er grei, i dag har jeg mye å gjøre, så timene flyr

fra app

Bare å la spenningen vokse frem til i morgen da........ Har vel egentlig ikke tro på å vinne noe, for gjør sjelden det.... Men tross alt bra odds her likevel da i forhold til mange andre trekninger, så må jo håpe.... ;)

Å som jeg håper på stelleveska :D Eller noe annet fint :D

Bare å la spenningen vokse frem til i morgen da........ Har vel egentlig ikke tro på å vinne noe, for gjør sjelden det.... Men tross alt bra odds her likevel da i forhold til mange andre trekninger, så må jo håpe.... ;)
Jeg vinner heller aldri noe :P Men tenker en gang må jo være den første ;)

topplista er ikke oppdatert siden kl 21, derfor viser det ikke om jeg klarte de 1700 eller regna feil....

Jaja, spenningen stiger til i morgen.

Krysser fingrene her :)

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆ - ute og nyter fin været

Oppdater snart :-)

Jeg har stått med samme antall innlegg her i flere dager, ennå jeg har skrevet :rolleyes:

Spent på om eg klarte å karre meg inn på lista eg, skal etter mine beregningar gå akkurat :p

Venter med å trekke vinner til IT har fått hentet ut helt korrekt liste fra kl 23.59 31 mai. Rett skal være rett :)

Håper dere har tålmodighet til å vente enda litt til ;) Mens dere venter kan dere jo skravle dere oppover junilisten ;) :) :D

Rett skal være rett, vi kan vente

fra app

Vi venter spent. :)

Back
Topp