Jupp, er vel liten sjanse siden jeg vant forrige mnd men lov å håpe at jeg vinner noe denne mnd også.Bare å kryss fingrene da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp, er vel liten sjanse siden jeg vant forrige mnd men lov å håpe at jeg vinner noe denne mnd også.Bare å kryss fingrene da.
Jupp, er vel liten sjanse siden jeg vant forrige mnd men lov å håpe at jeg vinner noe denne mnd også.![]()
Har du sett noe spesielt du ønsker deg eller? Jeg vant forrige måned, og bestilte akkurat det her til jenta mi: http://www.mie-a.no/butikk/kids/little-princess-necklace/ bare med lilla stein og bokstaven hennes så klartBlir spennende å se resultatet!
YeaJeg også!Bareå krysse fingrene nå da....
![]()
Mange har du nå i mai?Noen som vil dele innlegg med meg?
Jeg vil også ha, var så fint![]()
Mange har du nå i mai?
Hehe...du kan få noen av megSålangt 619, eller 620 med dette innlegget da![]()
Er jo etpar dager igjen av mai![]()
Så om noen har 1000 innlegg å gi bort så si fra![]()
Hehe...du kan få noen av meg
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Smykkegavekortet trekkes vel blant alle på topp 100, så der er du vel uansett med....Takk! Trenger sånn 1050stk for å kunne konkurrere om smykket og storksak
Det hadde vært månedens gode gjerning![]()
Smykkegavekortet trekkes vel blant alle på topp 100, så der er du vel uansett med....![]()

Signerer. Er jo så mange flotte premiarØnsker meg egentlig alt jeg når jeg tenker etter![]()
Hehe, da hadde aldri jeg vunnet det forrige måned. Får krampe i fingra hvis jeg skal være sååå aktivÅH!! Da har jeg blandet. Var sikker på at det også var 1700 innlegg
Surrehode ja![]()
I'm in da game![]()
Det hadde vore veldig kjektHva med å ha noen sommer-relaterte premier neste måned? F.eks. uv-telt, badetøy osv?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app