VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Hurra:D
Er det langt unna der dere bor nå?
15 minutter med bil :) Men LA skal starte i ny barnehage der da. Siste året. Greit å få noen skolevenner. Skolen ligger også 2 min gange fra huset :D så er jo perfekt!
 
Ja bortsett fra at det var jo ingenting her, aldri skrudd så mye i hele mitt liv :p
Vi tar med møbler herfra. Så kjøper vi nok litt og litt av det vi trenger. Trenger feks. ny sofa. Det jeg er redd for er at det er bestillings tid på det. Og da sliter vi litt :p For nå har vi en stor, ruvende hjørne sofa. Men vi trenger nok en 3+2 eller 3+3 seter i nye huset :)
 
Vi tar med møbler herfra. Så kjøper vi nok litt og litt av det vi trenger. Trenger feks. ny sofa. Det jeg er redd for er at det er bestillings tid på det. Og da sliter vi litt :p For nå har vi en stor, ruvende hjørne sofa. Men vi trenger nok en 3+2 eller 3+3 seter i nye huset :)
Sant :) vi flytta jo fra 37 kvm til et hus å da trenger man en del nytt :p
 
15 minutter med bil :) Men LA skal starte i ny barnehage der da. Siste året. Greit å få noen skolevenner. Skolen ligger også 2 min gange fra huset :D så er jo perfekt!
Ja, er nok lurt med noen nye bekjentskaper før skolestart:D
Så herlig med skolen i nærheten! Luksus:D
 
Ja, er nok lurt med noen nye bekjentskaper før skolestart:D
Så herlig med skolen i nærheten! Luksus:D
Jepp :D Så kommer jeg til å spare 10 uker ferie/permisjon, sånn at jeg er hjemme den første tiden han er på skolen :D
 
Jepp :D Så kommer jeg til å spare 10 uker ferie/permisjon, sånn at jeg er hjemme den første tiden han er på skolen :D
Ååh...så herlig:D en fantastisk mulighet!
Tenk at våre søte små allerede er førskolebarn til høsten!!:oops:
 
Back
Topp