VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Du har et ganske greit forsprang du da, så u blir vel værende der en stnd

Har ikke sjekka på en stund, jeg får sjekke nå.

Er jo motivert på å vinne den flexicriben da, og siden jeg har termin på søndag så er d greit å prøve å få et ok forsprang så jeg klarer 1500 denne måneden :)
 
Har ikke sjekka på en stund, jeg får sjekke nå.

Er jo motivert på å vinne den flexicriben da, og siden jeg har termin på søndag så er d greit å prøve å få et ok forsprang så jeg klarer 1500 denne måneden :)
Jeg har hvertfall ikke sjans til å ta deg igjen
 
Jeg er våken.. Midt på natta.. Sovner ikke igjen med det første heller..
 
Jeg er våken.. Midt på natta.. Sovner ikke igjen med det første heller..
Urk, er så kjedelig når det skjer.

Sovner stort sett meg en gang igjen, så da er det så ekstra kjipt de gangene jeg er lys våken sånn rundt 4/5. Håper du fikk sove litt i etterkant :)
 
Urk, er så kjedelig når det skjer.

Sovner stort sett meg en gang igjen, så da er det så ekstra kjipt de gangene jeg er lys våken sånn rundt 4/5. Håper du fikk sove litt i etterkant :)

Sovna igjen rett over 7, ble vekket av snuppa som villa ha is klokken 7:34.. Ja da, jeg merka meg tidspunktet for å si d sånn. Åsså jeg som sov så godt endelig!
 
Hvordan har vi det i dag da, jenter?:)
Har det helt supert! Sola skinner ute og vi skal lage i stand til bursdagsfest for eldste i dag:D
 
Så koselig!! Håper d blir en vellykket bursdagsfest! :D
Det blir det helt sikkert. Med en enorm familie og vennekrets, skal vi nok bli lei av kaker:D Familie i dag, barneselskap på lørdag og søndag. Samt at noe familie kommer neste uke.
 
Back
Topp