VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

God dag jenter. Har dere det bra?
Jeg er på jobb. Jeg fikk (som ventet) mens i dag. Det er vått og surt ute.

Men hey, det er bleier på vei i posten til meg, og kanskje klarere vi lage en bruker til dem etterhvert. Det er vår, i teorien, og på kjøkkenbenken står det små potter med frø som skal spire. Flere frø venter i kø på at det skal bli på tide å så dem.

Jeg har det ikke så verst.
 
Jeg er på jobb. Jeg fikk (som ventet) mens i dag. Det er vått og surt ute.

Men hey, det er bleier på vei i posten til meg, og kanskje klarere vi lage en bruker til dem etterhvert. Det er vår, i teorien, og på kjøkkenbenken står det små potter med frø som skal spire. Flere frø venter i kø på at det skal bli på tide å så dem.

Jeg har det ikke så verst.
Godt å høre :D Liker sånne positive mennesker <3 Jeg er helt sikker på at det klaffer helt plutselig :)
 
Jeg er på jobb. Jeg fikk (som ventet) mens i dag. Det er vått og surt ute.

Men hey, det er bleier på vei i posten til meg, og kanskje klarere vi lage en bruker til dem etterhvert. Det er vår, i teorien, og på kjøkkenbenken står det små potter med frø som skal spire. Flere frø venter i kø på at det skal bli på tide å så dem.

Jeg har det ikke så verst.

D er lov å være litt skuffet. D er veldig forståelig.
Men når bleiene kommer så bringer de forhåpentligvis hell og lykke! :)
 
God dag! Jeg er lei, ikke at d er et sjokk for noen nå.

Ser gårsdagens unge mødre episode.

Hva gjør dere andre i dag?
I dag er det helsestasjonen som gjelder! 3 mnd vaksina er tatt og nå er vi spent på resten av dagen.
 
I dag er det helsestasjonen som gjelder! 3 mnd vaksina er tatt og nå er vi spent på resten av dagen.

Gikk d fint? Tror ikke storesøster fikk noe særlig til bivirkninger av vaksinene. Varm og slapp er d eneste tror jeg.
Går nok fint :)
 
Gikk d fint? Tror ikke storesøster fikk noe særlig til bivirkninger av vaksinene. Varm og slapp er d eneste tror jeg.
Går nok fint :)
Ja, det det bra ut foreløpig ;) Han ligger nå og sover. Tar på å få vaksine ;)

Det var visst bare 30% som fikk andre bivirkninger enn slapphet.
 
Nå vil jeg mer enn noen gang vinne flexi crib :D for nå får vi overta leilighet rett før babyen kommer, så da har vi god plass! JUHUUU :D
 
Back
Topp