Frykter det.April kan bli slitsom....
Mulig jeg står over om det blir for slitsomt, april inneholder en del greier irl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frykter det.April kan bli slitsom....
April kan bli slitsom....
Vi får vente og se.Da er det om å gjøre å skrive flest da. Da får jeg satse på denne måneden jeg
Tusen takkGratulerer med det
Dere får smøre dere med tålmodighet til jeg får vært på elkjøp i morgenDet var da måte på uflaks.
Jeg har pc, men bor langt fra hønefoss
Men trekke før i morgen kan du uansett ikke.
Dere får smøre dere med tålmodighet til jeg får vært på elkjøp i morgen
Hæ? Prioriterer du shopping før trekking?!?
hun må jo nesten det... så da er det greit.
Eller, altså, vi kan jo være krevende: Du er åpenbart på nett. Fra mobil eller noe. Så send det på mail til en av oss som har pc da vel
Neida, kjøp deg ny du. Kjipt å ikke ha en eneste fungerende pv i hus. Jeg hadde fått abstinenser. Jeg har min, mannen sin, min jobbpc og mannens jobbpc i alle fall..
Er bare på med mobil og nettbrett nå. Det er ikke holdbart når man jobber med forumet. Kjøper ny pc i morra. Dere er pent nødt til å vente. Og jeg lover at det er verdt å vente på...hun må jo nesten det... så da er det greit.
Eller, altså, vi kan jo være krevende: Du er åpenbart på nett. Fra mobil eller noe. Så send det på mail til en av oss som har pc da vel
Neida, kjøp deg ny du. Kjipt å ikke ha en eneste fungerende pv i hus. Jeg hadde fått abstinenser. Jeg har min, mannen sin, min jobbpc og mannens jobbpc i alle fall..
Vi venter i spenning, viEr bare på med mobil og nettbrett nå. Det er ikke holdbart når man jobber med forumet. Kjøper ny pc i morra. Dere er pent nødt til å vente. Og jeg lover at det er verdt å vente på...
Er bare på med mobil og nettbrett nå. Det er ikke holdbart når man jobber med forumet. Kjøper ny pc i morra. Dere er pent nødt til å vente. Og jeg lover at det er verdt å vente på...
Jeg LOVER å ikke bølle med topp 100. Enkelte ting her i livet tuller man bare ikke med. Topp 100 er en av de. Jeg lover å være snill.Jeg skal snart legge meg.
eneste er at jeg tror ikke på et ord jeg hører eller leser i morgen.
Er klar for april ja !Tusen takk veldig fornøgd no
Då kan april berre komme
Håper jeg ogHåper trekninga skjer like over midnatt
Det er ikke tid for Aprilsnar ennå TamaraJeg har litt tekniske problemer i kveld.... altså to laptoper som ikke vil fungere. Og 5 ødelagte nede i kjelleren. Topp 100 April blir lagt ut etter jeg har vært på elkjøp i morgen å kjøpt ny. Samme med trekningen.
Om jeg får en av de til å fungere ila kvelden så blir det såklart før.
Beklager virkelig.
Om noen bor i nærheten av meg, Hønefoss. Gi lyd om du har en pc å låne bort..
Håper jeg og