VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Jeg har litt tekniske problemer i kveld.... altså to laptoper som ikke vil fungere. Og 5 ødelagte nede i kjelleren. Topp 100 April blir lagt ut etter jeg har vært på elkjøp i morgen å kjøpt ny. Samme med trekningen.

Om jeg får en av de til å fungere ila kvelden så blir det såklart før.
Beklager virkelig.

Om noen bor i nærheten av meg, Hønefoss. Gi lyd om du har en pc å låne bort..
 
Det var da måte på uflaks.

Jeg har pc, men bor langt fra hønefoss

Men trekke før i morgen kan du uansett ikke.
 
Hæ? Prioriterer du shopping før trekking?!?

hun må jo nesten det... så da er det greit.

Eller, altså, vi kan jo være krevende: Du er åpenbart på nett. Fra mobil eller noe. Så send det på mail til en av oss som har pc da vel :p

Neida, kjøp deg ny du. Kjipt å ikke ha en eneste fungerende pv i hus. Jeg hadde fått abstinenser. Jeg har min, mannen sin, min jobbpc og mannens jobbpc i alle fall..
 
hun må jo nesten det... så da er det greit.

Eller, altså, vi kan jo være krevende: Du er åpenbart på nett. Fra mobil eller noe. Så send det på mail til en av oss som har pc da vel :p

Neida, kjøp deg ny du. Kjipt å ikke ha en eneste fungerende pv i hus. Jeg hadde fått abstinenser. Jeg har min, mannen sin, min jobbpc og mannens jobbpc i alle fall..

Åh, da skjønner jeg! Ja, da må du shoppe ja!! :D
 
hun må jo nesten det... så da er det greit.

Eller, altså, vi kan jo være krevende: Du er åpenbart på nett. Fra mobil eller noe. Så send det på mail til en av oss som har pc da vel :p

Neida, kjøp deg ny du. Kjipt å ikke ha en eneste fungerende pv i hus. Jeg hadde fått abstinenser. Jeg har min, mannen sin, min jobbpc og mannens jobbpc i alle fall..
Er bare på med mobil og nettbrett nå. Det er ikke holdbart når man jobber med forumet. Kjøper ny pc i morra. Dere er pent nødt til å vente. Og jeg lover at det er verdt å vente på...
 
Er bare på med mobil og nettbrett nå. Det er ikke holdbart når man jobber med forumet. Kjøper ny pc i morra. Dere er pent nødt til å vente. Og jeg lover at det er verdt å vente på...

Jeg skal snart legge meg.

eneste er at jeg tror ikke på et ord jeg hører eller leser i morgen.
 
Jeg har litt tekniske problemer i kveld.... altså to laptoper som ikke vil fungere. Og 5 ødelagte nede i kjelleren. Topp 100 April blir lagt ut etter jeg har vært på elkjøp i morgen å kjøpt ny. Samme med trekningen.

Om jeg får en av de til å fungere ila kvelden så blir det såklart før.
Beklager virkelig.

Om noen bor i nærheten av meg, Hønefoss. Gi lyd om du har en pc å låne bort..
Det er ikke tid for Aprilsnar ennå Tamara ;)
 
Håper jeg og :p

Skjer jo ikke, siden elkjøp ikke åpner før ti, og hun må kjøpe, fp med hjem, få aktivert, og hem, det tar alltid tid å få en ny pv til å fungere, så her snakker vi trolig halvveis inn i det nye døgnet, og da optimistisk.
 
Back
Topp