Wow du har virkelig stått på14 her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow du har virkelig stått på14 her
Må jo det når slutten av mnd nærmar segWow du har virkelig stått på
8 innlegg to go
Heia, heia Dette klarer dere finfint! Flinkinger14 her
Hehe jaDå blir det mange crib og stellevesker som må delast ut
Hehe ja dumt å la sjansen gå forbi og med din vinnerlykke så må du ihvertfall være med i trekningenMå jo det når slutten av mnd nærmar seg
Haha, du har vel litt lykke oppi ermet du ogHehe ja dumt å la sjansen gå forbi og med din vinnerlykke så må du ihvertfall være med i trekningen
Hurra! GrattisYahooo! 1500! Då er det berre å puste ut
Takk takk! berre synd det er 19 andre som også er overHurra! Grattis
Haha. Litt konkurranse må vi gi degTakk takk! berre synd det er 19 andre som også er over
WeeeeeYahooo! 1500! Då er det berre å puste ut
Ikke like mye lykke som du harHaha, du har vel litt lykke oppi ermet du og
Eg trur ikkje eg er så stor konkurranse, vant eit par gongar før jul. Så er nok nokon andre sin tur no. Men eg kan jo ikkje la vere og prøve likevelHaha. Litt konkurranse må vi gi deg
Me får sjåWeeeee
Ikke like mye lykke som du har
Alle har nok like stor sjanse (i teorien ) Har aldri vunnet noe her, men så har jeg heller ikke vært aktiv mer enn noen få måneder.Eg trur ikkje eg er så stor konkurranse, vant eit par gongar før jul. Så er nok nokon andre sin tur no. Men eg kan jo ikkje la vere og prøve likevel
Heilt sant så foreløpig er det jo ti prosent sjanse på premie for dei over 1500 innlegg. Men det kjem nok nokre til over i løpet av dagenAlle har nok like stor sjanse (i teorien ) Har aldri vunnet noe her, men så har jeg heller ikke vært aktiv mer enn noen få måneder.
Ja alltid like spennendeMe får sjå
Håper trekninga skjer like over midnattJa alltid like spennende
Større sjanse enn i Lotto i hvertfallHeilt sant så foreløpig er det jo ti prosent sjanse på premie for dei over 1500 innlegg. Men det kjem nok nokre til over i løpet av dagen
Tamara sover da. Kanskje. Hun må uansett vente på at it kan bekrefte korrekte lister ved midtnatt, tror jeg hun har sagt en gang.Håper trekninga skjer like over midnatt
Absolutt! og det er jo ikkje verst berre detStørre sjanse enn i Lotto i hvertfall