Ikke i bruk
Forumet er livet
Juuuuuhuuuuu!!!!God formiddag
Og første dagen i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juuuuuhuuuuu!!!!God formiddag
Og første dagen i morgen
Det skreiv du for ein time sidan, så du er vel i mål då?24 innlegg to go
Ingen tid til å kvile. Litt seint ute med å kome i målHvile da i dag, lade batteriene. De mentale. Og mobilen.
Tja, det var igrunnen ikke lettere i februar... Det var greit å bare kle seg lett og sitte i skyggen. På vinteren var det et styr å ha jakke som gikk rundt magen...Var det ikke tungt å gå høygravid i varmen?
Aha, det tok jeg for et par dager siden.Ingen tid til å kvile. Litt seint ute med å kome i mål
Du teller timer til du kan få presentere topp 100 april for oss?Juuuuuhuuuuu!!!!
Spennande men eg trur ikkje på noko som blir skrive her i morgon uansettDu teller timer til du kan få presentere topp 100 april for oss?
Ikke jeg heller, og forsøker å overale Tamara til å legge det ut i dag/kveld så vi kan tro på det.Spennande men eg trur ikkje på noko som blir skrive her i morgon uansett
God morgen.
Siste dagen i dag
Syns det var ein veldig god grunnIkke jeg heller, og forsøker å overale Tamara til å legge det ut i dag/kveld så vi kan tro på det.
;-)
Synes jeg ogsåSyns det var ein veldig god grunn
Vurderer det. Men akkurat nå er jeg på den andre jobben. Får se når jeg kommer meg hjem i dagIkke jeg heller, og forsøker å overale Tamara til å legge det ut i dag/kveld så vi kan tro på det.
;-)
Lykke til til deg ogLykke til folkens
Håper alle vinner det de vilLykke til til deg og
Vi håper på det da.Vurderer det. Men akkurat nå er jeg på den andre jobben. Får se når jeg kommer meg hjem i dag
Puh, i morgen er det på'n igjenGod morgen.
Siste dagen i dag
Då blir det mange crib og stellevesker som må delast utHåper alle vinner det de vil
14 her8 innlegg to go