Jeg å heheLitt under 2 timer igjen kommer til å måtte inn her og sjekke når jeg må tisse i natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg å heheLitt under 2 timer igjen kommer til å måtte inn her og sjekke når jeg må tisse i natt
Enig. Fort!Måneden har gått så fort. Gleder meg til april, og gleder meg kjempemye til mai. Er en så fin måned.
Enig. Fort!
Mini er født 1mars. Skjønner ikke hvor tiden har gått og at hun er 1mnd
Måneden har gått så fort. Gleder meg til april, og gleder meg kjempemye til mai. Er en så fin måned.
Jeg LOVER å ikke bølle med topp 100. Enkelte ting her i livet tuller man bare ikke med. Topp 100 er en av de. Jeg lover å være snill.
Enig vi går en fin tid i vente
Krysser fingreneJa dere, da er det bare vente å se hvem som har hatt lykkesjanse denne mnd
Gleder meg til Tamara har vært på ElkjøpVi vet det om noen timer.
Jeg ogsåGleder meg til Tamara har vært på Elkjøp
Ja spent !! Håper det er noe nyttig til nye babyerVi vet det om noen timer.
Det har vel vært antydet at det skal være litt mer til de som er litt større også, siden det har vært veldig mye til nye babyer lenge?Ja spent !! Håper det er noe nyttig til nye babyer
Ja det har det kanskje vært ja jaja blir nok kjempebra uansettDet har vel vært antydet at det skal være litt mer til de som er litt større også, siden det har vært veldig mye til nye babyer lenge?
Ja veldig spent !!Hmm... dette blir spennende jenter :-D
Er bare på med mobil og nettbrett nå. Det er ikke holdbart når man jobber med forumet. Kjøper ny pc i morra. Dere er pent nødt til å vente. Og jeg lover at det er verdt å vente på...