Då hadde det blitt kamp dåDerfor det burde trekkes blant de første som kommer i mål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då hadde det blitt kamp dåDerfor det burde trekkes blant de første som kommer i mål
Helt rått....Då hadde det blitt kamp då
Eg ser, eg ser, eg ser tommel opp!
Hehe.
Kanskje det er vrien hennes i april? Førstemann får den premien, andremann får den, osv? ;-)
Wæææ, rotterace. Ville du ha blitt med i den kampen?Helt rått....
det hadde det ja, hadde blitt travelt for moderatorer da ..Mye å passe påDå hadde det blitt kamp då
Akkurat det er teknisk umulig å måle hvem som raskest skriver 1500 innlegg...Hehe.
Kanskje det er vrien hennes i april? Førstemann får den premien, andremann får den, osv? ;-)
Det hadde vært kult , blir spennende å se hva slags vri det blir.Hehe.
Haha, hadde nok blitt ein heil del spam jadet hadde det ja, hadde blitt travelt for moderatorer da ..Mye å passe på
Er vel en stor fare for det ja.Haha, hadde nok blitt ein heil del spam ja
Men du og du kor kjektEr vel en stor fare for det ja.
Synes også det ser ut som en haifinne. Ny sommerleke?Den var ikke helt intuitiv.
Jeg gleder meg til onsdag!!
Det ser ut som en haifinne....
Ser du??? Nysgjerrig!!!Eg ser, eg ser, eg ser tommel opp!
NeppeWæææ, rotterace. Ville du ha blitt med i den kampen?
Like bra ;-)Akkurat det er teknisk umulig å måle hvem som raskest skriver 1500 innlegg...
Jeg Googlet.Synes også det ser ut som en haifinne. Ny sommerleke?
Klem til deg på en kjip dagTja og nja.
Jeg vet ikke om jeg kommer over. Jeg gjør sikkert det, men kan godt la være. Jeg skravler fordi jeg er avhengig, men reelt sett så er jeg også ganske lei. Lei av å prøve. Og feile. Og av hele babygreia, og derfor bv. På en måte.
De jeg pleier skravle med er, flere av dem, ufrivillige i pause for rubellavaksine før ivf eller av andre grunner ikke aktive.
Og jeg er bare.... Lei. Vet ikke om det blir nummer tre noen gang.
Lei.
(dog, det går alltid over, også skravler jeg igjen...)
Helluuuu!!Tjolahopp jenter
Hva står på planene i dag da?
Takk.Klem til deg på en kjip dag
Ja, det høres rettferdig og logisk utDerfor det burde trekkes blant de første som kommer i mål