VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Takk.

Det er den tyngste tiden dette, i det jeg innser at der gikk ikke denne gangen heller. Lenge til mens enda, så jeg må vente, men det ble ingen julegave.

Tung dag.

Men om et par timer er det påskeferie. Fokus på det!
Jeg vet...tung tid:(
Vi brukte 1 år på å lage førstemann...mange tunge stunder og kjipe dager:)

Påskeferie er luksus!:D Riktig fokus!
 
Men, så er det sånn at også vi som kommer ramlende over grensa den siste uka også er med i trekningen.

Jeg fortjener ikke vinne noe da, jeg har vunnet mye. Senest sist mnd vant jeg bleier. Jeg ville jo ha dem, vi bruker tøybleier vi
Alle fortjener å vinne, søta;)
 
Jeg vet...tung tid:(
Vi brukte 1 år på å lage førstemann...mange tunge stunder og kjipe dager:)

Påskeferie er luksus!:D Riktig fokus!
Det første året var jeg optimist, tenkte det kom til å ta tid, men før eller siden.... Jeg har jo erfart med de første to at vi ikke får lett barn. Men vi har da fått dem.

Nå står jeg ovenfor muligheten for at det ikke blir flere. Vi har to kurer igjen med letrozol, april og mai. Ettet de, da vet jeg ikke hvor veien går videre.

Vi får se.
 
Det første året var jeg optimist, tenkte det kom til å ta tid, men før eller siden.... Jeg har jo erfart med de første to at vi ikke får lett barn. Men vi har da fått dem.

Nå står jeg ovenfor muligheten for at det ikke blir flere. Vi har to kurer igjen med letrozol, april og mai. Ettet de, da vet jeg ikke hvor veien går videre.

Vi får se.
Hvor lenge har dere prøvd på tredjemann da?:)
Krysser virkelig fingre for dere disse to månedene..
 
Det første året var jeg optimist, tenkte det kom til å ta tid, men før eller siden.... Jeg har jo erfart med de første to at vi ikke får lett barn. Men vi har da fått dem.

Nå står jeg ovenfor muligheten for at det ikke blir flere. Vi har to kurer igjen med letrozol, april og mai. Ettet de, da vet jeg ikke hvor veien går videre.

Vi får se.
Håper virkelig det klaffer snart!:

Jeg var også optimist første året, jeg er ikke det nå lenger..
 
Back
Topp