Og meg filler'n..Dårlig vinnerodds nå plutselig for sånne som meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og meg filler'n..Dårlig vinnerodds nå plutselig for sånne som meg
Jada, det er de sikkert. Bare at det passer veldig dårlig å ha bursdag i januar, når både mor og far jobber mer overtid enn vi har tid til. Det er dårlig nok timing at vi har ei i februar fra før, jeg rekker AKKURAT avslutte overtida uka før bursdagen og ta en fridag eller to for å få huset på stell igjen...
Men, vi tar januar om det blir det altså.Vi har to kurer igjen med Letrozol, så det blir å prøve på januar og februar.
Månedene går, og aldersforskjellen blir stor. Yngste fyller 5 i februar 2016. Og vi har prøvd siden da vi siktet på en termin rundt femårsdagen til storebroren.
Og meg filler'n..
Jepp kommer nok et raus nå på sluttenOg meg fler blir vi nok og, mange som er nærme
Ja, det er berre å stålsette segJepp kommer nok et raus nå på slutten
Jeg kan godt prøve å la være...Ja, det er berre å stålsette seg
Nei, det må du ikkjeJeg kan godt prøve å la være...
Heia, heia, heia! Langt igjen?Må få opp giret nå så jeg rekker det før det skjer noe
Par hundre i vertfallHeia, heia, heia! Langt igjen?
Det klarer du eg har 409Par hundre i vertfall
Du er jo over 1500 du vel?Skjønner at sjangsene mine til å vinne flexicriben er gått veldig ned de siste ukene
Du er flinkDet klarer du eg har 409
Det er jo du og vi kjem over begge toDu er flink
Du er jo over 1500 du vel?
Å flere blir det nok.Ja da! Men vi var bare 2 en stynd, nå er d mange over 1500 jo
Hehe...velkommen skal dere væreJa, det er berre å stålsette seg