Trekningen skjer i løpet så de første april dagene. Vinnerne blir lagt ut her10 stykk hittil på over 1500 gitt når skjer trekning, hvor kommer det ut hvem som vinner osv ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trekningen skjer i løpet så de første april dagene. Vinnerne blir lagt ut her10 stykk hittil på over 1500 gitt når skjer trekning, hvor kommer det ut hvem som vinner osv ?
Trekningen skjer i løpet så de første april dagene. Vinnerne blir lagt ut her
Resten av demDet er sånnsett ikke lenge til, nei.
Og 1.4 får vi vite aprilpremiene også
Ja, vi vet vel i alle fall to?Resten av dem
3 egentlig.Ja, vi vet vel i alle fall to?
Ja, egentlig3 egentlig.
3 egentlig.
Litt her og litt der har Tamara gitt ganske tydelige hint.Seriøst??!! Jeg har vært så langt inne i ammetåka nå!
Måking er tung trening, ja.Trenger IKKE å trene i dag..... Gravet frem bilen på vei fra jobb. Tok en time... laget 5 megastore snøballer til ungene i hagen. Tungt. Måket gårdsplassen. Svett!!
Koselig med snø altså, men den kan godt komme ferdig måkt
Litt her og litt der har Tamara gitt ganske tydelige hint.
Vi gleder oss.
Selv om det ser ut til at jeg får mens på onsdag og ikke er gravid denne gangen heller, så gleder jeg meg likevel
Wooow, 10 stykker nå joGratulerer til alle som er over 1500
Dårlig vinnerodds nå plutselig for sånne som megWooow, 10 stykker nå jo
Da satser vi på januar 2016 da vet du! Januarbarn er supert!
Da har du jaggu trent nok idagTrenger IKKE å trene i dag..... Gravet frem bilen på vei fra jobb. Tok en time... laget 5 megastore snøballer til ungene i hagen. Tungt. Måket gårdsplassen. Svett!!
Koselig med snø altså, men den kan godt komme ferdig måkt
Wooow, 10 stykker nå jo