VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

10 stykk hittil på over 1500 gitt :D når skjer trekning, hvor kommer det ut hvem som vinner osv ?
Trekningen skjer i løpet så de første april dagene. Vinnerne blir lagt ut her ;)
 
Seriøst??!! Jeg har vært så langt inne i ammetåka nå!
Litt her og litt der har Tamara gitt ganske tydelige hint.

Vi gleder oss.

Selv om det ser ut til at jeg får mens på onsdag og ikke er gravid denne gangen heller, så gleder jeg meg likevel
 
Trenger IKKE å trene i dag..... Gravet frem bilen på vei fra jobb. Tok en time... laget 5 megastore snøballer til ungene i hagen. Tungt. Måket gårdsplassen. Svett!!
Koselig med snø altså, men den kan godt komme ferdig måkt
 
Trenger IKKE å trene i dag..... Gravet frem bilen på vei fra jobb. Tok en time... laget 5 megastore snøballer til ungene i hagen. Tungt. Måket gårdsplassen. Svett!!
Koselig med snø altså, men den kan godt komme ferdig måkt
Måking er tung trening, ja.
 
Litt her og litt der har Tamara gitt ganske tydelige hint.

Vi gleder oss.

Selv om det ser ut til at jeg får mens på onsdag og ikke er gravid denne gangen heller, så gleder jeg meg likevel

Da satser vi på januar 2016 da vet du! Januarbarn er supert!
 
Da satser vi på januar 2016 da vet du! Januarbarn er supert!

Jada, det er de sikkert. Bare at det passer veldig dårlig å ha bursdag i januar, når både mor og far jobber mer overtid enn vi har tid til. Det er dårlig nok timing at vi har ei i februar fra før, jeg rekker AKKURAT avslutte overtida uka før bursdagen og ta en fridag eller to for å få huset på stell igjen...

Men, vi tar januar om det blir det altså.Vi har to kurer igjen med Letrozol, så det blir å prøve på januar og februar.

Månedene går, og aldersforskjellen blir stor. Yngste fyller 5 i februar 2016. Og vi har prøvd siden da vi siktet på en termin rundt femårsdagen til storebroren.
 
Trenger IKKE å trene i dag..... Gravet frem bilen på vei fra jobb. Tok en time... laget 5 megastore snøballer til ungene i hagen. Tungt. Måket gårdsplassen. Svett!!
Koselig med snø altså, men den kan godt komme ferdig måkt
Da har du jaggu trent nok idag:p
Snøen kan holde seg langt borte for min del...
 
Back
Topp