VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Kaoset kommer jo stort sett av trailere og lastebiler som ikke riktig skodd.
eller biler som allerede shar skiftet til sommerdekk
Akkurat det samme som skjer kvar gong det kjem snø, når det har vore tørt ei stund? :)
 
Akkurat det samme som skjer kvar gong det kjem snø, når det har vore tørt ei stund? :)
Yes akkurat sånn er det. Synes synd i alle skolebarna som sto bortover veiene, heligvis var det biler som plukket de opp da vi kom kjørende så det var ikke flere vi kjente som kunne plukkes opp.
Bussen skulle vært der 7.15 og vi kjørte forbi 7.45...
 
Yes akkurat sånn er det. Synes synd i alle skolebarna som sto bortover veiene, heligvis var det biler som plukket de opp da vi kom kjørende så det var ikke flere vi kjente som kunne plukkes opp.
Bussen skulle vært der 7.15 og vi kjørte forbi 7.45...
Uff, stakkars barn. Dei som står i bilkø syns eg ikkje så synd på. Verre med barna som må stå ute og vente.
 
Uff, stakkars barn. Dei som står i bilkø syns eg ikkje så synd på. Verre med barna som må stå ute og vente.
Synes synd i de i bilkø også jeg, mange som ikke rekker jobben eller får levert barna på skolen i tide. Kunne egentlig ønske at politiet sto og stoppet biler lenge før de kom hit ,er jo samme kaoset med trailere hele vinteren gjennom.
Men selvsagt mest synd i barn asom står ute ;)
 
Tja det er det delte meninger om ;)
Når man bor et sted hvor det kommer snø som dette???

Jeg gjør jo ikke det, men det kommer ofte litt snø rundt påske her også, så det er ikke normalt at jeg legger om før påske, med mindre den er veldig sen og jeg ikke skal over fjellet på tur.
 
Definitivt. Det er jo ikke sen påske i år engang.

Har ikke tenkt tanken på å legge om engang, jeg....
Her har det vært vår og 11-12 plussgrader i det siste. Men tanken på å bytte dekk har heller ikke slått meg. Blir nok ikke noe dekkskift før langt ut i april.
 
Her har det vært vår og 11-12 plussgrader i det siste. Men tanken på å bytte dekk har heller ikke slått meg. Blir nok ikke noe dekkskift før langt ut i april.
Jeg har pigger, så jeg må jo skifte innen fristen om ikke været sier noe annet.
 
Da mangler jeg bare 19 innlegg :D
 
Når man bor et sted hvor det kommer snø som dette???

Jeg gjør jo ikke det, men det kommer ofte litt snø rundt påske her også, så det er ikke normalt at jeg legger om før påske, med mindre den er veldig sen og jeg ikke skal over fjellet på tur.
Nå har jo det vært vår i ganske lang tid her nede, så at folk legger om er i grunn ikke så rart , så lenge man ikke skal over fjellet da..
Selv legger vi aldri før etter påske, siden vi skal på fjellet.
 
Nå har jo det vært vår i ganske lang tid her nede, så at folk legger om er i grunn ikke så rart , så lenge man ikke skal over fjellet da..
Selv legger vi aldri før etter påske, siden vi skal på fjellet.
Men synes det ofte er sånn "snøkaos på våren" øst og sørpå?
 
Back
Topp