Tåpelig å skifte til sommerdekk før påskeKaoset kommer jo stort sett av trailere og lastebiler som ikke riktig skodd.
eller biler som allerede shar skiftet til sommerdekk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tåpelig å skifte til sommerdekk før påskeKaoset kommer jo stort sett av trailere og lastebiler som ikke riktig skodd.
Akkurat det samme som skjer kvar gong det kjem snø, når det har vore tørt ei stund?Kaoset kommer jo stort sett av trailere og lastebiler som ikke riktig skodd.
Flinke dei erJobber på spreng.
Yes akkurat sånn er det. Synes synd i alle skolebarna som sto bortover veiene, heligvis var det biler som plukket de opp da vi kom kjørende så det var ikke flere vi kjente som kunne plukkes opp.Akkurat det samme som skjer kvar gong det kjem snø, når det har vore tørt ei stund?
Tja det er det delte meninger omTåpelig å skifte til sommerdekk før påske
Uff, stakkars barn. Dei som står i bilkø syns eg ikkje så synd på. Verre med barna som må stå ute og vente.Yes akkurat sånn er det. Synes synd i alle skolebarna som sto bortover veiene, heligvis var det biler som plukket de opp da vi kom kjørende så det var ikke flere vi kjente som kunne plukkes opp.
Bussen skulle vært der 7.15 og vi kjørte forbi 7.45...
Synes synd i de i bilkø også jeg, mange som ikke rekker jobben eller får levert barna på skolen i tide. Kunne egentlig ønske at politiet sto og stoppet biler lenge før de kom hit ,er jo samme kaoset med trailere hele vinteren gjennom.Uff, stakkars barn. Dei som står i bilkø syns eg ikkje så synd på. Verre med barna som må stå ute og vente.
Det er samme vært år ! Folk skifter til sommerdekk så kommer det snøTja det er det delte meninger om
Definitivt. Det er jo ikke sen påske i år engang.Tåpelig å skifte til sommerdekk før påske
Når man bor et sted hvor det kommer snø som dette???Tja det er det delte meninger om
Her har det vært vår og 11-12 plussgrader i det siste. Men tanken på å bytte dekk har heller ikke slått meg. Blir nok ikke noe dekkskift før langt ut i april.Definitivt. Det er jo ikke sen påske i år engang.
Har ikke tenkt tanken på å legge om engang, jeg....
Jeg har pigger, så jeg må jo skifte innen fristen om ikke været sier noe annet.Her har det vært vår og 11-12 plussgrader i det siste. Men tanken på å bytte dekk har heller ikke slått meg. Blir nok ikke noe dekkskift før langt ut i april.
Når er fristen på det da?Jeg har pigger, så jeg må jo skifte innen fristen om ikke været sier noe annet.
Innen første mandag etter påske.Når er fristen på det da?
Det har du straksDa mangler jeg bare 19 innlegg
Nå har jo det vært vår i ganske lang tid her nede, så at folk legger om er i grunn ikke så rart , så lenge man ikke skal over fjellet da..Når man bor et sted hvor det kommer snø som dette???
Jeg gjør jo ikke det, men det kommer ofte litt snø rundt påske her også, så det er ikke normalt at jeg legger om før påske, med mindre den er veldig sen og jeg ikke skal over fjellet på tur.
Men synes det ofte er sånn "snøkaos på våren" øst og sørpå?Nå har jo det vært vår i ganske lang tid her nede, så at folk legger om er i grunn ikke så rart , så lenge man ikke skal over fjellet da..
Selv legger vi aldri før etter påske, siden vi skal på fjellet.
Det er det ja, er derfor vi ikke skifter. Men mange mener tydeligvis at når snøen er borte i mars så skifter vi til sommerdekk.Men synes det ofte er sånn "snøkaos på våren" øst og sørpå?