Nei det ville vere dumtJa kan ikke gi opp ved målstreken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det ville vere dumtJa kan ikke gi opp ved målstreken
Har det. Men må nok ta eit tilDu har jo tatt et realt skippertak, og det er imponerende!!
Da ordner det seg nokHar tid i dag så
Jeg har troen på degHar det. Men må nok ta eit til
Hehe nei har vel ikke detDa ordner det seg nok
Du har jo heller ikke noe valg siden du er innesnødd
Jeg har snødd inneHurra... 5 dager igjen til april og her sitter jeg i bilen på vei til jobb... sitrer bom fast i snøkaoset
Huff ja, det orker jeg ikke Har ikke kondis til detHelt klart bedre enn en spurt
Snart vår, snart vår, snart vår!!Hurra... 5 dager igjen til april og her sitter jeg i bilen på vei til jobb... sitrer bom fast i snøkaoset
Her er forøvrig 5 plussgrader og tørre veier...Jeg har snødd inne
Haha, takk for tillitenJeg har troen på deg
En gang skravlekjerring alltid skravlekjerring
Ikkje greitt å bu på feil kant av landetHurra... 5 dager igjen til april og her sitter jeg i bilen på vei til jobb... sitrer bom fast i snøkaoset
Er kaos, men jeg syntes slikt snøvær er helt fantastisk!!!Snart vår, snart vår, snart vår!!
Hørte på radioen at alle busser i Oslo hadde fått beskjed om å parkere på nærmeste holdeplass.
Der hørtes ut som kaos...
Haha. Skal ikkje mykje til før det blir kaos der nede eller er det innmari mykje?Snart vår, snart vår, snart vår!!
Hørte på radioen at alle busser i Oslo hadde fått beskjed om å parkere på nærmeste holdeplass.
Heldig du daHer er forøvrig 5 plussgrader og tørre veier...
Haha. Skal ikkje mykje til før det blir kaos der nede eller er det innmari mykje?
Har brøytemannskapet tatt ferie?
Kaoset kommer jo stort sett av trailere og lastebiler som ikke riktig skodd.Haha. Skal ikkje mykje til før det blir kaos der nede eller er det innmari mykje?
Jobber på spreng.Har brøytemannskapet tatt ferie?
Det er kaos!Men så snør det mye også da.Snart vår, snart vår, snart vår!!