Ikke i bruk
Forumet er livet
Og hvordan blir man VIP?
Man må ha vært medlem i minimum ett år og ha over 6000 innlegg for å kunne bli en BV VIP bruker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og hvordan blir man VIP?
Man må ha vært medlem i minimum ett år og ha over 6000 innlegg for å kunne bli en BV VIP bruker
Trur det tok lenger tid for meg 6000 innlegg er ganske masse det, om ein ikkje er veldig aktivReelt sett: Man må ha vært registrert for et år siden. For 6000 har man lenge før den tid.....
Jada, jeg mente ikke universielt, jeg mente "man " som i "jeg" :$Trur det tok lenger tid for meg 6000 innlegg er ganske masse det, om ein ikkje er veldig aktiv
Aha! Men da nærmer jeg meg etter hvert da det går hvertfall riktig veiMan må ha vært medlem i minimum ett år og ha over 6000 innlegg for å kunne bli en BV VIP bruker
I det tilfellet stemmer det nok heilt sikkert jaJada, jeg mente ikke universielt, jeg mente "man " som i "jeg" :$
Jeg hadde langt over 6000 når jeg hadde vært her et å år med denne brukeren.I det tilfellet stemmer det nok heilt sikkert ja
Håpar det klaffer for deg denne mnd dåJeg hadde langt over 6000 når jeg hadde vært her et å år med denne brukeren.
Det var sårt å be om VIP. Du betydde et år. Jeg registrerte meg da vi begynte å prøve.
Vel, det er jo lenge siden nå... Bare fortsatt ingen baby
Ja det gjør du nok, det gjør jeg også Men ikke for mye.Liker litt aktivitet jeg
Hvertfall mange av oss har det.Reelt sett: Man må ha vært registrert for et år siden. For 6000 har man lenge før den tid.....
Hvertfall mange av oss har det.
Jeg registrerte meg her for mange år siden, hadde ett eller to innlegg, kom tilbake slutten av mars i fjor, hadde 6000 lenge før jul hvertfall.
Kan det bli for mye??Ja det gjør du nok, det gjør jeg også Men ikke for mye.
Hadde ikke gjort noe det, det begynner å bli lenge nok...Håpar det klaffer for deg denne mnd då
Kan jeg ikke forståKan det bli for mye??
Sikkert ikke for deg, men for meg såKan det bli for mye??
Glad tiden går fort snart bar 3 mnd til terminTiden går så fort altså. Tenk at april snart venter...
Glad tiden går fort snart bar 3 mnd til termin