VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Reelt sett: Man må ha vært registrert for et år siden. For 6000 har man lenge før den tid.....
Trur det tok lenger tid for meg :p 6000 innlegg er ganske masse det, om ein ikkje er veldig aktiv :)
 
Trur det tok lenger tid for meg :p 6000 innlegg er ganske masse det, om ein ikkje er veldig aktiv :)
Jada, jeg mente ikke universielt, jeg mente "man " som i "jeg" :$
 
I det tilfellet stemmer det nok heilt sikkert ja :)
Jeg hadde langt over 6000 når jeg hadde vært her et å år med denne brukeren.

Det var sårt å be om VIP. Du betydde et år. Jeg registrerte meg da vi begynte å prøve.

Vel, det er jo lenge siden nå... Bare fortsatt ingen baby
 
Jeg hadde langt over 6000 når jeg hadde vært her et å år med denne brukeren.

Det var sårt å be om VIP. Du betydde et år. Jeg registrerte meg da vi begynte å prøve.

Vel, det er jo lenge siden nå... Bare fortsatt ingen baby
Håpar det klaffer for deg denne mnd då :D
 
Reelt sett: Man må ha vært registrert for et år siden. For 6000 har man lenge før den tid.....
Hvertfall mange av oss har det.
Jeg registrerte meg her for mange år siden, hadde ett eller to innlegg, kom tilbake slutten av mars i fjor, hadde 6000 lenge før jul hvertfall.
 
Hvertfall mange av oss har det.
Jeg registrerte meg her for mange år siden, hadde ett eller to innlegg, kom tilbake slutten av mars i fjor, hadde 6000 lenge før jul hvertfall.

Jeg er bare ganske vant med å bruke "man" om seg selv når man forteller sånne ting som man ikke egentlig mener å skryte av akkurat, men man kan jo innrømme at det har jo hendt at....
 
Dagene, ukene, månedene, årene flyr.

Vi begynte jo akkurat på 2015. Straks ferdig med 1/4 av året.

Ungene vokser fort
Tiden flyr.

Men det er veldig lenge til 1. April...
 
1000 innlegg. Yay:) berre nokre få igjen:)
 
Back
Topp