Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Veldig fine ting du har plukket ut også :)

Veldig kjedelig at jeg allerede har det jeg trenger egentlig.. Typisk at jeg ikke visste om denne nettsiden før jul :p
Takk :) Har eeeegentlig en stellematte allerede da, meeeeeeeeen den var så fin så bare måtte :P Kan legge den ene hjemme hos besteforeldrene :P
 
Takk :) Har eeeegentlig en stellematte allerede da, meeeeeeeeen den var så fin så bare måtte :p Kan legge den ene hjemme hos besteforeldrene :p

God ide! :) Hadde jeg planlagt å være mer hos besteforeldrene kunne jeg også gjort det sånn, men det er bare ikke naturlig for vår del. Men kan jo være det dukker opp en kurv eller to her hjemme... ;)
 
God ide! :) Hadde jeg planlagt å være mer hos besteforeldrene kunne jeg også gjort det sånn, men det er bare ikke naturlig for vår del. Men kan jo være det dukker opp en kurv eller to her hjemme... ;)
Ser den :) :) de kurvene var også veldig veldig fine :P :P Gleder meg til å kjøpe ssite rest med tøy da :) :) Skal vente nærmere termin med det :)
 
27 + 0



Dagene og ukene går og jeg er veldig glad og takknemlig for at det har gått bra og at jeg har kommet såpass langt i svangerskapet nå

Har kjent mye mindre liv siste to dager, og igår kveld kjente jeg ingenting når jeg la meg. Heller ikke i natt.. og jeg pleier alltid å kjenne noe til han både når jeg legger meg og når jeg er oppe på do om natten.
Da jeg våknet idag tidlig og heller ikke fikk noe respons ble jeg litt engstelig..
Denne babyen har i utgangspunktet vært så utrolig mye roligere enn storesøsterene hele tiden, så det er ikke første gang han skremmer meg..

Jeg hadde time til jordmor 9.30, og hun hørte på hjertelyden med en gang.
Den var heldigvis der, men den var høyere enn innenfor normalområdet så jeg ble sendt til sykehuset for en ctgregistrering.
Har sittet her en goood stund, kanskje nærmere to timer? Og pulsen er jevnt høyere enn det den skal være så jeg blir visst sendt videre på ultralyd.
De sa normal puls på baby skulle ligge mellom 110-150. Min lille ligger stort sett mellom 160-177. Så nå sitter jeg og venter på at legene har tid til å ta en titt på han :shy:

Jeg er egentlig ikke så veldig bekymret. Regner med ting er helt greit, men uansett veldig godt å få en skikkelig sjekk så man slipper å gå å lure på om alt er greit

 
27 + 0
Dagene og ukene går og jeg er veldig glad og takknemlig for at det har gått bra og at jeg har kommet såpass langt i svangerskapet nå

Har kjent mye mindre liv siste to dager, og igår kveld kjente jeg ingenting når jeg la meg. Heller ikke i natt.. og jeg pleier alltid å kjenne noe til han både når jeg legger meg og når jeg er oppe på do om natten.
Da jeg våknet idag tidlig og heller ikke fikk noe respons ble jeg litt engstelig..
Denne babyen har i utgangspunktet vært så utrolig mye roligere enn storesøsterene hele tiden, så det er ikke første gang han skremmer meg..
Jeg hadde time til jordmor 9.30, og hun hørte på hjertelyden med en gang.
Den var heldigvis der, men den var høyere enn innenfor normalområdet så jeg ble sendt til sykehuset for en ctgregistrering.
Har sittet her en goood stund, kanskje nærmere to timer? Og pulsen er jevnt høyere enn det den skal være så jeg blir visst sendt videre på ultralyd.
De sa normal puls på baby skulle ligge mellom 110-150. Min lille ligger stort sett mellom 160-177. Så nå sitter jeg og venter på at legene har tid til å ta en titt på han :shy:

Jeg er egentlig ikke så veldig bekymret. Regner med ting er helt greit, men uansett veldig godt å få en skikkelig sjekk så man slipper å gå å lure på om alt er greit

Betryggende med god oppfølging og en ekstra sjekk, selv om alt sannsynligvis er helt som det skal :)
 
Litt liten tid til å skrive ordentlig nå.
Godt du får skikkelig oppfølging - håper ultralyden går bra og at det bare var skremsel (min har ligget på rundt 140-145 helt frem til de siste ukene nå, da har han ligget på rundt 155-165 uten at jordmor har reagert på det.. o_O
 
Litt liten tid til å skrive ordentlig nå.
Godt du får skikkelig oppfølging - håper ultralyden går bra og at det bare var skremsel (min har ligget på rundt 140-145 helt frem til de siste ukene nå, da har han ligget på rundt 155-165 uten at jordmor har reagert på det.. o_O


kan hende de reagerte fordi den var opp mot 180 innimellom og at hvis den hadde ligget stabilt rundt 160 hadde det vært greit :shy:
Kan godt hende det er vanlig den går litt opp mot slutten og:Heartred
 
27 + 0
Dagene og ukene går og jeg er veldig glad og takknemlig for at det har gått bra og at jeg har kommet såpass langt i svangerskapet nå

Har kjent mye mindre liv siste to dager, og igår kveld kjente jeg ingenting når jeg la meg. Heller ikke i natt.. og jeg pleier alltid å kjenne noe til han både når jeg legger meg og når jeg er oppe på do om natten.
Da jeg våknet idag tidlig og heller ikke fikk noe respons ble jeg litt engstelig..
Denne babyen har i utgangspunktet vært så utrolig mye roligere enn storesøsterene hele tiden, så det er ikke første gang han skremmer meg..
Jeg hadde time til jordmor 9.30, og hun hørte på hjertelyden med en gang.
Den var heldigvis der, men den var høyere enn innenfor normalområdet så jeg ble sendt til sykehuset for en ctgregistrering.
Har sittet her en goood stund, kanskje nærmere to timer? Og pulsen er jevnt høyere enn det den skal være så jeg blir visst sendt videre på ultralyd.
De sa normal puls på baby skulle ligge mellom 110-150. Min lille ligger stort sett mellom 160-177. Så nå sitter jeg og venter på at legene har tid til å ta en titt på han :shy:

Jeg er egentlig ikke så veldig bekymret. Regner med ting er helt greit, men uansett veldig godt å få en skikkelig sjekk så man slipper å gå å lure på om alt er greit
Så bra at de tar deg på alvor og sjekker en ekstra gang:Heartred Håper og regner med at alt står bra til:angel8
 
Så skremmende opplevelse, håper alt er fint :) :) Hvordan går det nå? ennå der eller kommet dere hjem???
Mange klemmer
 
Sen oppdatering! Ble mange timer venting og en times kjøretur hjem..
Alt var helt fint og normalt med lille og jeg er såå sliten nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Ligger heldigvis i senga, så orker ikke å oppdatere noe mer. Men alt er bra med oss og nå skal jeg sove:Heartred
 
Sen oppdatering! Ble mange timer venting og en times kjøretur hjem..
Alt var helt fint og normalt med lille og jeg er såå sliten nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Ligger heldigvis i senga, så orker ikke å oppdatere noe mer. Men alt er bra med oss og nå skal jeg sove:Heartred

Regner med det :love7
Hvordan går det med deg?:Heartred

Så bra at alt ser fint ut :Heartred

Sliter en del med kvalme fortsatt, men kaster nesten ikke opp lenger. Dette er det tyngste svangerskapet til nå, så kjenner det skal bli godt med permisjon i mai. Hvordan går det med deg? Blir formen noe bedre?
 
Sen oppdatering! Ble mange timer venting og en times kjøretur hjem..
Alt var helt fint og normalt med lille og jeg er såå sliten nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Ligger heldigvis i senga, så orker ikke å oppdatere noe mer. Men alt er bra med oss og nå skal jeg sove:Heartred

Så utrolig bra at alt var bra med baby og at det ble tatt på alvor :Heartblue Man er så sårbar i en sånn situasjon og trenger å få bekreftelse på at alt er bra, så enda godt at det gikk fint og at dere ble betrygget :)

Håper du har fått sovet ut i dag og at hele familien får en fin helg :love7
 
Så bra at alt ser fint ut :Heartred

Sliter en del med kvalme fortsatt, men kaster nesten ikke opp lenger. Dette er det tyngste svangerskapet til nå, så kjenner det skal bli godt med permisjon i mai. Hvordan går det med deg? Blir formen noe bedre?


Uff, det er så grusomt! Høres ut som mye er likt hos oss..
Sliter og fortsatt med en del kvalme og brekninger, men ikke noe mer oppkast.
Gleder meg og enormt til å bli ferdig jeg og.
Formen er jo bedre enn den var. Men veldig stillestående syns jeg. Skal fortsatt veldig lite til før jeg er helt utslått og blir veldig kvalm/svimmel/uvel og bare må legge meg rett ned.
Har veldig glede i å strikke til lille da, og er så glad for at jeg i det minste klarer det. Det holder meg veldig oppe siden jeg ikke klarer å jobbe :Heartred
 
Back
Topp