Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Blir en lillebror her også :Heartblue

Hehe jentene dine har hatt samme tankegang som guttene mine, eldste ønsket seg en lillesøster siden han allerede har en lillebror, og minsten ønsket seg en lillebror :)
Åååå får du også en lilebror :) :) :) Så utrolig koselig, da er vi jo rene "lillebrorgjengen" :Heartblue:Heartblue:Heartblue

Haha, ja det ble som vi hadde tenkt :hilarious:
Veldig godt at han ser ut til å ha det bra der inne til tross for lite matinntak på meg og medisiner :wideyed:

Formen er mye det samme. Er helt nødt til å bruke Zofran, men så lenge jeg gjør det og tar det med ro går det gsnske greit nå heldigvis.
Med en gang jeg gjør for mye begynner jeg å kaste opp :meh:
Gjelder å ta det med ro og få i meg litt og litt så har jeg dager som ikke er så verst :Heartpink

Hvor langt har du kommet nå? Går det bra med deg og lille frøkna inni der?:dummy1:
Jeg er 24+6 i dag :D
Formen min er ikke så mye å rope hurra for den heller. Kvalmen er bedre. Noen dager må jeg fortsatt ha afipran, men klarer meg stort sett uten. Nå sliter jeg i stedet med bekkenplager. Har vært avhengig av krykker siden uke 20. Kommer meg nesten ikke over stuegulvet uten, så det blir lange uker. Er snakk om å skaffe rullestol nå så jeg kommer meg litt ut av huset :rolleyes:

Men prinsessa i magen har det fint og det er det viktigste! Hun er supersterk, jordmor var helt sjokkert når hun skulle lytte med doppler så kom det en liten fot og dyttet hele doppleren bort :hilarious:

Jeg er 24+6 i dag :D
Formen min er ikke så mye å rope hurra for den heller. Kvalmen er bedre. Noen dager må jeg fortsatt ha afipran, men klarer meg stort sett uten. Nå sliter jeg i stedet med bekkenplager. Har vært avhengig av krykker siden uke 20. Kommer meg nesten ikke over stuegulvet uten, så det blir lange uker. Er snakk om å skaffe rullestol nå så jeg kommer meg litt ut av huset :rolleyes:

Men prinsessa i magen har det fint og det er det viktigste! Hun er supersterk, jordmor var helt sjokkert når hun skulle lytte med doppler så kom det en liten fot og dyttet hele doppleren bort :hilarious:

Oi, det hørtest ikke noe særlig ut. Kjenner det litt i bekkenet jeg og når jeg går «mye» til meg og være :hilarious: Men det er ikke noe problem enda.
Utrolig kjedelig for deg å være så lite mobil da, også med kvalmen fortsatt i tillegg :meh:
Håper du får noen gode dager innimellom:Heartpink

Så bra hun har det bra der inne:Heartpink

Jeg kjenner fortsatt lite til min lille, har kjent noe smått innimellom, men det er ikke garantert at jeg kjenner hver dag. Begynner å bli veldig utålmodig og blir jo så bekymret hele tiden og:wtf: Husker jo ikke fra de to andre gangene hvor lang tid det tok fra jeg kjente noe til jeg kjente hver dag:angelic:

Så stas med lillebror! ❤️ gratulerer med frisk og fin baby på ultralyd ❤️

Oi, det hørtest ikke noe særlig ut. Kjenner det litt i bekkenet jeg og når jeg går «mye» til meg og være :hilarious: Men det er ikke noe problem enda.
Utrolig kjedelig for deg å være så lite mobil da, også med kvalmen fortsatt i tillegg :meh:
Håper du får noen gode dager innimellom:Heartpink

Så bra hun har det bra der inne:Heartpink

Jeg kjenner fortsatt lite til min lille, har kjent noe smått innimellom, men det er ikke garantert at jeg kjenner hver dag. Begynner å bli veldig utålmodig og blir jo så bekymret hele tiden og:wtf: Husker jo ikke fra de to andre gangene hvor lang tid det tok fra jeg kjente noe til jeg kjente hver dag:angelic:
Ja, det er kjedelig, spesielt når det er så lenge igjen til termin. Men jeg prøver å fokusere på at det går over! Desember går jo alltid fort, så plutselig nærmer det seg termin :D

Jeg forstår godt at du blir utålmodig. Jeg har morkaka på framsiden, så var veldig forbered på å vente mye lengre før jeg kjente daglig liv. Men det kom allerede i uke 18, og alle sparkene har vært en god trøst på de tyngste dagene :Heartred

15 + 2
Idag var dagen for privat ultralyd
Jeg var hos jordmor igår og hørte en fin og tydelig hjertelyd så var ikke så bekymret før ultralyden idag.

Inni magehulen lå det en frisk og fin liten baby og koste seg ♡

Vis vedlegget 342007

Det var ingen tvil om at vi venter en liten lillebror♡

Veldig overraskende og gøy!
Blir nok en heldig liten prins med to omsorgsfulle storesøstre til å passe på seg.

Tenk at jeg er her allerede. Syns det er så uvirkelig. Har nok ikke helt sunket inn enda.

Håper veien videre går bra ♡

Vis vedlegget 342008
For noen fantastiske nyheter! Gratulerer så mye med perfekt liten gutt!❤

Ja, de fikk denne gaveesken med dette oppi, og beskjed om at blått betydde gutt og rosa jente ♡

Vis vedlegget 342074

Største frøkna ønsket seg mest lillebror siden hun har lillesøster fra før, og minstemor ønsket seg jente, så var litt spent på minstes reaksjon.
De måtte begge gjette før de åpnet og da gjettet de gutt begge to, så minstemor jublet først mest for å ha gjettet riktig:hilarious:

Men de ble veldig glade begge to :dummy:

Å, så utrolig koselig! :Heartblue Hos oss ble det ikke supergodt mottatt akkurat, så hyggelig at deres reaksjon var bedre enn barna mines :joyful:

18 + 0

Igår var det tid for ordinær ultralyd. Mannen fikk ikke være med så det var veldig trist, men er glad vi hadde en privat sammen for et par uker siden♡

Alt var bra med lille skatten i magen og det var klart og tydelig fortsatt en liten gutt♡
Alt så veldig bra ut, han virket frisk og fin og så ut til å trives veldig godt der inne♡
Er bare en så enorm lettelse og glede hver gang alt er fint at jeg blir helt rørt bare av tanken.. ♡

Jeg ble satt litt tilbake.. Endelig termin ble satt til 22. Mai denne gangen.

Fikk finere bilder på privat UL sist, han var ikke helt samarbeidsvillig, men legger allikevel med de nyeste bildene av minien:Heartblue

E1FB4B48-DB49-47FC-82C3-77F49FD16EE2.jpeg

78AA7102-CA34-4EAB-9A91-008CA1280DAC.jpeg

Han sugde på tommelen på denne ultralyden også, så spørs om ikke dette blir en liten tommelsuger når han kommer ut :rolleyes:

Så ut som han også hadde tærne i munnen på et tidspunkt, så jentene her hjemme har prøvd å gjenskape det en rekke ganger :hilarious: De syns det er veldig spennende å høre om hva han gjør der inne ♡

Han så veldig søt ut denne gangen og ♡

18 + 0

Igår var det tid for ordinær ultralyd. Mannen fikk ikke være med så det var veldig trist, men er glad vi hadde en privat sammen for et par uker siden♡

Alt var bra med lille skatten i magen og det var klart og tydelig fortsatt en liten gutt♡
Alt så veldig bra ut, han virket frisk og fin og så ut til å trives veldig godt der inne♡
Er bare en så enorm lettelse og glede hver gang alt er fint at jeg blir helt rørt bare av tanken.. ♡

Fikk finere bilder på privat UL sist, han var ikke helt samarbeidsvillig, men legger allikevel med de nyeste bildene av minien:Heartblue

Vis vedlegget 343712
Vis vedlegget 343713

Han sugde på tommelen på denne ultralyden også, så spørs om ikke dette blir en liten tommelsuger når han kommer ut :rolleyes:

Så ut som han også hadde tærne i munnen på et tidspunkt, så jentene her hjemme har prøvd å gjenskape det en rekke ganger :hilarious: De syns det er veldig spennende å høre om hva han gjør der inne ♡

Herlig med vellykket OUL, og en liten lillebror :Heartblue er formen fortsatt like dårlig?

Herlig med vellykket OUL, og en liten lillebror :Heartblue er formen fortsatt like dårlig?

Ja, veldig godt :Heartblue
Når har du OUL igjen?
Jeg er litt bedre. Trenger ikke zofran hver dag. Men må ta det helt med ro da, fortsatt mye sofa hvis ikke blir det enten kvalme/oppkast eller besvimelse :hungover:
Hvordan er formen din nå? :Heartred

18 + 0

Vis vedlegget 343712
Vis vedlegget 343713

Å hurra for vellykket OUL :) :) Inni hodet mitt hadde du time i morgen, så skulle inn å ønske deg lykke til i morgen :) :)
Artig med jentene og at de liker å høre om lillebror da :) :)
Skal du ut å shoppe mer nå snart da?

Ååh, for en fin liten gutt ♥️

Ja, veldig godt :Heartblue
Når har du OUL igjen?
Jeg er litt bedre. Trenger ikke zofran hver dag. Men må ta det helt med ro da, fortsatt mye sofa hvis ikke blir det enten kvalme/oppkast eller besvimelse :hungover:
Hvordan er formen din nå? :Heartred

Neste onsdag :) Så bra formen er litt bedre. Har det litt likt egentlig. Er noe bedre, men blir mye tid på sofaen, for skal ingenting til før alt kommer opp igjen :depressed: Får hvertfall hentet i barnehagen litt oftere enn før :)

Neste onsdag :) Så bra formen er litt bedre. Har det litt likt egentlig. Er noe bedre, men blir mye tid på sofaen, for skal ingenting til før alt kommer opp igjen :depressed: Får hvertfall hentet i barnehagen litt oftere enn før :)

Spent på hvilken termin du får på OUL, vi hadde jo eggløsning heeelt likt :hilarious:
Uff ja, høres ganske likt ut.. er ikke så mye mer enn barnehagehenting jeg får til heller :wacky:
Blir godt å få de ut :dummy::dummy:

Å hurra for vellykket OUL :) :) Inni hodet mitt hadde du time i morgen, så skulle inn å ønske deg lykke til i morgen :) :)
Artig med jentene og at de liker å høre om lillebror da :) :)
Skal du ut å shoppe mer nå snart da?

Orker ikke ut å shoppe i butikk pga formen hvertfall, men tror jeg venter til januarsalget :woot:
Og når det kommer nye vårlige klær i butikkene:Heartpink

Blir rart å plutselig skulle kjøpe til gutt! :love7

Er hvertfall evig takknemlig for at alt vi har av store dyre ting etter jentene er kjønnsnøytralt:D Ikke at det er krise selvfølgelig, men jeg syns jo det er litt stas å vise at det er en gutt etter to jenter.
Gikk gjennom nyfødttøyet etter jentene her en dag for en venninne skulle låne litt og da var det omtrent bare blomstrete klær med rysjer på rompa og blonder og flagrende skuldre, så det blir hvertfall en veldig feminin gutt hvis han skal arve:hilarious:
Mannen foreslo at vi kunne late som han var jente de første månedene så slapp vi å kjøpe noe nytt:wacky:

18 + 0

Vis vedlegget 343712
Vis vedlegget 343713

Gratulerer så mye med en gutt på vei, og en vellykket OUL! Spennende :Heartblue Kjenner igjen beskrivelsen av hvor deilig det er å høre at alt står bra til, og at man blir rent salig av de ordene! Det er jo en tanke som sitter i hos mange gravide. Er alt bra med mini? Jeg følte hverfall det selv. Håper alt er bra, og at hun er sunn og frisk, tenkte jeg ofte. Deilig når hun endelig kom ut og alt var helt i skjønneste orden.

Åh, hurra for fin og vellykket oul, og frisk liten gutt i magen ❤

Orker ikke ut å shoppe i butikk pga formen hvertfall, men tror jeg venter til januarsalget :woot:
Og når det kommer nye vårlige klær i butikkene:Heartpink

Blir rart å plutselig skulle kjøpe til gutt! :love7

Er hvertfall evig takknemlig for at alt vi har av store dyre ting etter jentene er kjønnsnøytralt:D Ikke at det er krise selvfølgelig, men jeg syns jo det er litt stas å vise at det er en gutt etter to jenter.
Gikk gjennom nyfødttøyet etter jentene her en dag for en venninne skulle låne litt og da var det omtrent bare blomstrete klær med rysjer på rompa og blonder og flagrende skuldre, så det blir hvertfall en veldig feminin gutt hvis han skal arve:hilarious:
Mannen foreslo at vi kunne late som han var jente de første månedene så slapp vi å kjøpe noe nytt:wacky:
Hehe hærlig :) Mannen her har sagt akkurat det samme, gikk også gjennom storesøsters babytøy og det va mye blomster og rosa og blonder ja :P :P :P
Men fant også endel nøytralt da som arves videre :) :)
Håper formen din blir enda bedre nå før jul :)

Å, for en fin liten lillebror :Heartblue Skjønner godt det er stas å skille mellom gutt og jente når man får begge kjønn, det synes jeg også. Og praktisk at det dyreste er kjønnsnøytralt :woot:

Godt å høre du er litt bedre. Kvalme er så utrolig pyton, det er ikke noe annet å si:yuck: Håper den blir helt borte snart og du «nesten ikke kan huske at du var dårlig engang» :love7

Back
Topp