13 + 3 ♡
Tiden går sakte, men samtidig føles det ikke så lenge siden jeg sto der med positiv test.
Alt er så vidt jeg vet i skjønneste orden her.
Jeg var hos jordmor på onsdag og da fant hun hjertelyden til lille. Det er like fantastisk hver gang og for en betryggelse
Jeg har kjent noe som kan være den lille noen få ganger når jeg ligger heelt i ro i senga på kvelden. Men det kan like gjerne være noe annet og, jeg er ikke sikker. Gleder meg til det ikke er noen tvil. Mener å huske jeg var uti uke 13 sist gang når jeg først skjønte at det måtte være babyen jeg kjente, men nå ligger morkaken på fremsiden, så får belage meg på å måtte vente en stund til
Ellers er det ikke mye endring i formen min, jeg får i meg veldig lite. Hadde gått mer ned i vekt da jeg var hos jordmor på onsdag og hadde ketoner i urinen, så det ble væskebehandling på meg. Heeeldigvis får jeg administrere væsken selv hjemme i egen stue ettersom jeg er sykepleier og det er jeg så takknemlig for!
Å være innlagt er virkelig det verste jeg vet så det er jeg sjeleglad for å slippe.
Deilig å sitte i sofaen hjemme å se på TV med mannen, mens væsken drypper inn
Har grått noen tårer idag fordi jentene måtte reise ned til besteforeldrene siden mannen jobber hele ettermiddagen/kvelden.. Syns det er så fælt at jeg ikke er i form til å ta meg av dem selv og må sende de bort. Prøver å ta meg sammen å si til meg selv at de koser seg veldig og har det nok mye hyggelige der enn hvis de skulle vært hjemme sammen med meg.. Gleder meg så enormt til å være meg selv igjen når dette er over, da skal jeg være verdens beste mamma for jentene og den kommende lille
Jeg har forresten fått time til ordinær ultralyd 18. Desember.
Siden mannen ikke får være med på den bestilte vi en privat ultralyd den 26. November
Det er bare 13 dager til idag og da vil jeg være 15 + 2 så jeg regner med det er gode sjanser for å få se hvilket kjønn det er
Vi er såå spent!
Mannen sier han ikke vet hvordan han lager gutter, så han er overbevist om at det er en liten jente til
Jeg kjenner veldig på at jeg faktisk ikke ønsker meg noe noe mer enn det andre denne gangen. Det hadde vært veldig stas med en gutt siden vi ikke har det, samtidig syns jeg det er såå fint å være mamma til de to skjønne jentene vi har så hvis det er jente nr 3 er det og veldig koselig