Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

5+6♡

Nærmer meg 6+0 med stormskritt!
Var på legekontoret idag for å måle hcg for andre gang. Fikk da vite resultatet for 1. måling og syns det var utrooolig høyt!

5+1 hadde jeg altså hcg verdier på 17.872!

På denne tabellen fra babyverden står det at det er vanlig med verdier fra 18-7340 i uke 5.
Blir jo veldig nysgjerrig på om det er fler enn en inni der...

Vis vedlegget 336085

Ellers er kvalmen helt forferdelig. Jeg klarer ingenting, men så lenge alt er bra er jeg bare takknemlig. Er veldig spent på neste hcg resultat og håper av hele mitt hjerte at det er normal stigning til tross for sporene av lys brunlig utflod jeg hadde tirsdag og onsdag forrige uke. Utfloden har dor øvrig vært helt normal etter dette og jeg har aldri hatt noen smerter og ikke noe friskt blod.
Nydelig høyt og fint tall!:hello2 Mitt var 17 845 5+4. Men mange med høye verdier uten flere enn 1 inni der. Men lovende graviditet med så høyt og flott tall!:cheers:Heartred Dette går nok veldig bra!:wav
 
Nydelig høyt og fint tall!:hello2 Mitt var 17 845 5+4. Men mange med høye verdier uten flere enn 1 inni der. Men lovende graviditet med så høyt og flott tall!:cheers:Heartred Dette går nok veldig bra!:wav

Håååper det!:Heartpink
Mine verdier burde jo vært det dobbelte av 18.000 5+4 da. Det er jo veeldig høyt:wideyed:
Blir spennende å få resultatet for test nr 2 :nailbiting:

Akkurat nå er alt velkomment, bare noe lever inni der :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Håååper det!:Heartpink
Mine verdier burde jo vært det dobbelte av 18.000 5+4 da. Det er jo veeldig høyt:wideyed:
Blir spennende å få resultatet for test nr 2 :nailbiting:

Akkurat nå er alt velkomment, bare noe lever inni der :Heartpink:Heartpink:Heartpink
Det går ofte litt saktere når man er kommet opp til så høye verdier mitt var på 26 681 2 døgn etterpå, altså 5+6. Så ikke vær redd om det er ikke dobling nå som verdiene er så høye ❤☺ dette kommer til å gå så bra!!
 
Det går ofte litt saktere når man er kommet opp til så høye verdier mitt var på 26 681 2 døgn etterpå, altså 5+6. Så ikke vær redd om det er ikke dobling nå som verdiene er så høye ❤☺ dette kommer til å gå så bra!!


Åh, takk for at du sa det! Det visste jeg faktisk ikke.
Håper, håper alt er bra ♡
 
5+6♡

Nærmer meg 6+0 med stormskritt!
Var på legekontoret idag for å måle hcg for andre gang. Fikk da vite resultatet for 1. måling og syns det var utrooolig høyt!

5+1 hadde jeg altså hcg verdier på 17.872!

På denne tabellen fra babyverden står det at det er vanlig med verdier fra 18-7340 i uke 5.
Blir jo veldig nysgjerrig på om det er fler enn en inni der...

Vis vedlegget 336085

Ellers er kvalmen helt forferdelig. Jeg klarer ingenting, men så lenge alt er bra er jeg bare takknemlig. Er veldig spent på neste hcg resultat og håper av hele mitt hjerte at det er normal stigning til tross for sporene av lys brunlig utflod jeg hadde tirsdag og onsdag forrige uke. Utfloden har dor øvrig vært helt normal etter dette og jeg har aldri hatt noen smerter og ikke noe friskt blod.
Hura for 5+6 :) :) :)
Synd med den kvalmen :( fikk du noe mer for den av legen?
Jeg tror og mer og mer at du har 2 der inne :) :) Blir veldig spennende og få høre etter første UL :) :)
Jeg har og vært hos legen i dag, praice the lord :happy112Zofran + meg = YEEEEEY :)

Husk at vi skal klare dette :) :) :) En dag av gangen :) :)
 
Hura for 5+6 :) :) :)
Synd med den kvalmen :( fikk du noe mer for den av legen?
Jeg tror og mer og mer at du har 2 der inne :) :) Blir veldig spennende og få høre etter første UL :) :)
Jeg har og vært hos legen i dag, praice the lord :happy112Zofran + meg = YEEEEEY :)

Husk at vi skal klare dette :) :) :) En dag av gangen :) :)

Var ikke inne hos legen idag, var bare innom for blodprøven, men skal vel ha ny time neste uke så får heller høre om noe da. Har liggende postafen da, som jeg kan ta, men hadde ikke noe effekt av det sist..

Så godt at du fikk Zofran! Har det god effekt allerede? Det er jo sååå dyrt da:wtf:

Blir spennende med UL for oss begge♡
 
5+6♡

Nærmer meg 6+0 med stormskritt!
Var på legekontoret idag for å måle hcg for andre gang. Fikk da vite resultatet for 1. måling og syns det var utrooolig høyt!

5+1 hadde jeg altså hcg verdier på 17.872!

På denne tabellen fra babyverden står det at det er vanlig med verdier fra 18-7340 i uke 5.
Blir jo veldig nysgjerrig på om det er fler enn en inni der...

Vis vedlegget 336085

Ellers er kvalmen helt forferdelig. Jeg klarer ingenting, men så lenge alt er bra er jeg bare takknemlig. Er veldig spent på neste hcg resultat og håper av hele mitt hjerte at det er normal stigning til tross for sporene av lys brunlig utflod jeg hadde tirsdag og onsdag forrige uke. Utfloden har dor øvrig vært helt normal etter dette og jeg har aldri hatt noen smerter og ikke noe friskt blod.

Wow, så utrolig spennende! Tenk om:dummy::dummy: Så leit at du sliter sånn med kvalme - det er virkelig det verste i hele verden:arghh: Man blir jo helt satt ut:hungover: Men godt du slipper mer blod og smerter i hvert fall! Håper kvalmen roer seg etter hvert slik at du bare kan nyte det lille mirakelet:joyful::Heartpink
 
Var ikke inne hos legen idag, var bare innom for blodprøven, men skal vel ha ny time neste uke så får heller høre om noe da. Har liggende postafen da, som jeg kan ta, men hadde ikke noe effekt av det sist..

Så godt at du fikk Zofran! Har det god effekt allerede? Det er jo sååå dyrt da:wtf:

Blir spennende med UL for oss begge♡
Det er forferdelig dyrt ja :( Men akkurat prisen bryr jeg meg ikke om nå, Har effekt, sovnet i alle fall i god søvn på sofa i flere timer og middagen er ikke kommet i retur :) det kaller jeg god effekt :) er selvsagt kvalm, men fra 100% til 30-40% er en stooor bedring. Må nok gå noen dager på det før en helhetlig vurdering da :)
 
6+0♡



Legen har nettopp ringt om prøvesvarene på hcg.

17800 ca i hcg 5+1
Og 5+6 var de oppe i 53.000 ettellerannet!!!!!
Jeg er såå lettet.

Da kan jeg slå meg til ro med at det mest sannsynlig går helt fint inni magen♡
 
6+0♡

Legen har nettopp ringt om prøvesvarene på hcg.

17800 ca i hcg 5+1
Og 5+6 var de oppe i 53.000 ettellerannet!!!!!
Jeg er såå lettet.

Da kan jeg slå meg til ro med at det mest sannsynlig går helt fint inni magen♡
For noen flotte resultater! Dette skal gå bra:Heartpink
 
Herlighet for en økning! Ville ikke blitt overrasket om det kan lure seg to der inne. Har du bestemt deg for om og evt når du skal ta TUL? :)
 
6+0♡

Legen har nettopp ringt om prøvesvarene på hcg.

17800 ca i hcg 5+1
Og 5+6 var de oppe i 53.000 ettellerannet!!!!!
Jeg er såå lettet.

Da kan jeg slå meg til ro med at det mest sannsynlig går helt fint inni magen♡

SÅ FANTASTISK:wav
 
Blir spennende å høre hvordan det går, og hvor mange som skjuler seg inne i magen :) Får du en pga blødningene eller må du gå privat?

Jeg må nok privat.
Hadde jo bare litt brunlig utflod og det var før de målte hcg så det har dessverre ikke vært snakk om noe ultralyd. Skal tilbake til legen på mandag og snakke skikkelig med henne da, så får høre litt da.
Hvordan går det med deg?:Heartpink
 
Jeg må nok privat.
Hadde jo bare litt brunlig utflod og det var før de målte hcg så det har dessverre ikke vært snakk om noe ultralyd. Skal tilbake til legen på mandag og snakke skikkelig med henne da, så får høre litt da.
Hvordan går det med deg?:Heartpink

Ja virker som alt er som det skal med den gode økningen av hcg :Heartred Går greit nok med meg, litt blod noen ganger når jeg tørker meg, men kvalmen har blitt veldig ille. Skal en tur til legen senere i dag, blir spennende og høre hva de sier
 
Ja virker som alt er som det skal med den gode økningen av hcg :Heartred Går greit nok med meg, litt blod noen ganger når jeg tørker meg, men kvalmen har blitt veldig ille. Skal en tur til legen senere i dag, blir spennende og høre hva de sier

Kanskke du og får måle hcg?:Heartpink
 
Back
Topp