MarcusMamma
Forumet er livet
Etter det svært mislykket forsøket med spiralen går jeg for P-stav tror jeg. Håper den blir bra, syntes bare den ser litt fæl ut å få inn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
P-stav er ikke vondt å få satt inn. Du får lokalbedøvelse og et bittelite snitt i armen. Det blir plastret godt, og det eneste du får er et midlertidig blåmerke og et lite arr. Jeg skal ha P-stav igjen. Jeg var veldig fornøyd. Håper du blir det også!Etter det svært mislykket forsøket med spiralen går jeg for P-stav tror jeg. Håper den blir bra, syntes bare den ser litt fæl ut å få inn
Hvilken pille går du på?Jeg har minipille. Var suksess sist, håper på det samme denne gang
Jeg bruker CerazetteHvilken pille går du på?
Jeg har også fått resept på cerazette, men har ikke orket å begynne på den enda, da jeg hører og leser om så mange som får veldige bivirkninger. Men jeg skal prøve, altså! ;-)Jeg bruker Cerazette
Å, hvilke bivirkninger? Min bivirkning var ingen mensen syns det var supert hadde ingen andre plager med den, så det syns jeg var supert. Har gått 12 dager på den nå, merker ingenting foreløpigJeg har også fått resept på cerazette, men har ikke orket å begynne på den enda, da jeg hører og leser om så mange som får veldige bivirkninger. Men jeg skal prøve, altså! ;-)
Legen min snakket varmt om P-stav, men sa at det var lurt å prøve cerazette først, fordi det var de samme hormonene i den.
Ja det er en veldig enten eller pille kan det virke som. Enten så blør du ikke og alt er fryd og gammen, eller så blør man hele tiden og ting er kjipt. Jeg tror du er første jeg har hørt om som har blødd bare litt heheJeg gikk på cerazette i 6 år før jeg ble gravid, veldig fornøyd med de! Hadde bare mensen hver 3. Måned, og blødde lite, og ingen andre bivirkninger så det er ikke bare de som er misfornøyde med de, men har inntrykk av at det er veldig enten eller.
Etter det svært mislykket forsøket med spiralen går jeg for P-stav tror jeg. Håper den blir bra, syntes bare den ser litt fæl ut å få inn
Hormonspiral! Aldri hatt det før så gruer meg :-/