Vildes dagbok

Vilde_87

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
4+0:

9 dpo lyste en synlig strek mot meg da jeg tok en test etter jobb.
10 dpo tok jeg første digitale som så slik ut:
ImageUploadedByBV Forum1401713251.251007.jpg
12 dpo tok jeg en ny som så slik ut:
ImageUploadedByBV Forum1401713274.200798.jpg
Også har det blitt noen tester til. De under er fra 10 dpo til i dag 14 dpo.
ImageUploadedByBV Forum1401713308.950994.jpg

Formen:
Før jeg tok test la jeg merke til at jeg måtte på do hele tiden, såpass mye at kjæresten faktisk kommenterte hvor mye jeg var på do om dagen:)
Ømme brystvorter som klødde startet også tidlig. Og jeg må da ikke glemme trøttheten. Kan være helt slått ut etter jobb.
Jeg har også de siste 4 dagene merker til kvalme om morgenen,når jeg er veldig sliten, stressa og trøtt.

Ellers er formen så og si på topp:)!
Må nesten markere at i dag har jeg rundet de første 10 prosentene.
ImageUploadedByBV Forum1401713618.926098.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har jeg allerede begynt å titte litt på nett etter forskjellige møbler til barnerom, bare for å se hva som fins. Men jeg merker at jo flere sider jeg er innom jo mer irritert blir jeg over hvor delt utstyret er etter kjønn. Jenter med prinsesser, kroner, rosa og lilla og alt skal være så forferdelig sukkersøtt, mens gutter skal ha pirater, blått og biler. Når det attpåtil fra butikkene deles inn i kjønn. Hvorfor finner en ikke rosa plagg på gutt og mer blått på jente kategoriene? Det er rart å tenke på at langt tilbake i tid så var det faktisk gutter som var de som brukte rosa. Nei, jeg kommer ikke til å handle ut fra "merkelappene" butikkene lager. Her blir det blått til både gutt og jente, siden jeg liker fargen. Rosa har jeg aldri vært noe glad i, så det blir det nok ikke mye av. Men det er rart med det, jeg vil vel tro at for de fleste har det lettere for å ta på en jente blått, enn en gutt rosa. Hvorfor er det egentlig sånn. Hva startet det med? :) jaja. Nei,får jeg gå ta meg noe mat:)..


❤️ Februarspire❤️
 
4+1:

I dag må jeg en tur til legen, så tenkte å spørre om jeg kan ta blodprøve for å måle hcg også.
Jeg syns liksom ikke testene blir sterkere jeg.
ImageUploadedByBV Forum1401780058.066015.jpg
Så det endte opp med to tester på morgenen...håper det ikke er noe farlig at de ikke blir sterkere.
ImageUploadedByBV Forum1401780133.649179.jpg
ImageUploadedByBV Forum1401780147.148835.jpg
Syns det var litt gøy å lese at lille spire får en liten stilk denne uken.

Nå må jeg gå inn for hva jeg spiser igjen. Falt litt ut forrige uke pga dårlig form, så på tide å hente seg inn igjen nå. Til frokost i dag ble det fiskekaker med purre til frokost.:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har jeg vært hos legen og tatt hcgmåling. Skal tilbake om to dager for å ta ny måling. Hun regnet med at jeg kanskje fikk svar på den første i morgen og den andre på fredag da, eller mulig en dag senere:). Så for meg at det ikke ble før langt uti neste uke, så det var jo bra:). Krysser fingre for at det stiger som det skal.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Xxxxx krysser alt:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
4+2: 16dpo:

ImageUploadedByBV Forum1401871884.521284.jpg

Ikke noen stor økning akkurat, men det jeg merker det på er at fargen kommer fortere frem.

I morgen skal jeg ta en ny. Hcg måling. Spørr om den jeg tok igår dag . Tror jeg drar så jeg er der når det åpner. Kanskje de rekker å ordne prøven jeg tar i morgen så jeg kan få svar på den før helgen.:)...



Sent from my iPhone using BV Forum
 
(Den telefon retter ord igjen.. Og såklart er appen sånn at der ikke går å redigere innlegg igjen.. ) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
4+2:

-murrer
-trøtt
-små svimmel til tider
-evig sulten og lyst på alt
-ømme bryst
-uggen på morgenen





Sent from my iPhone using BV Forum
 
4+3:

I dag startet jeg dagen med en tur til legen for ny hcg-måling. Heldigvis går det unna der, så skal få svar på den i morgen. Godt å slippe å måtte vente helt til tirsdag:).. Jeg er litt små engstelig nå. Syns jo de strekene bare ikke blir sterkere.. Kjæresten syns det, men jeg syns det ikke.
Men jeg fikk svar på første hcg prøven jeg tok på tirsdag, da var jeg 4+1(15 dpo) og den var visst på 652. Sier meg ingenting:), men har vel ikke så mye å si før jeg får svar på den andre i morgen.
ImageUploadedByBV Forum1401954079.652713.jpg

Dagen i dag startet som vanlig med litt morgenkvalme. Og skikkelig hold/øm nede ved eggstokkområdet. Bedret seg etter jeg har fått bevegd meg litt. Nå er det tid for mat.
ImageUploadedByBV Forum1401954129.635547.jpg
Fiskeavhengig i alle former for fisk om dagen:)..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
4+4:

Da har jeg fått ringt og hørt om siste hcg måling. 1490 var den på, så den hadde virkelig økt på 2 dager:)..
ImageUploadedByBV Forum1402055121.967564.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ah, har sånn pressfølelse/øm nedentil på høyre side. Blir sliten av meg selv og all engstelsen. Redd for at det kan være at det har satt seg fast i eggstokken eller noe. Har jo lest om så mange som har opplevd det:S.. Eller er det naturlig å føle det? Sånn sett er det slitsomt at det her er første barnet, for jeg har jo ingenting å sammenligne med:).. Nå skal jeg se på mord og mysterier og prøve å tenke på noe annet:)....
 
4+5:
Ettersom hcg skal doble seg sånn ca etter annenhver døgn så tok jeg siste digitale testen her hjemme nå:
ImageUploadedByBV Forum1402138544.040047.jpg
Blir så glad for å se at lille spira vår utvikler seg, det gir meg et håp om at det kan gå bra denne gangen❤️.

Nå har vi fått handlet inn mat og godsaker til helgen, så nå skal jeg ut å nyte sommerværet på verandaen ☀️.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det der må jo bare gå bra :D gratulerer så masse og lykke til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå tror jeg at jeg sier meg ferdig med testing:)...
ImageUploadedByBV Forum1402143040.951302.jpg
Oversikten over testene mine:)..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
4+5:
Ettersom hcg skal doble seg sånn ca etter annenhver døgn så tok jeg siste digitale testen her hjemme nå:
Vis vedlegget 64390
Blir så glad for å se at lille spira vår utvikler seg, det gir meg et håp om at det kan gå bra denne gangen❤️.

Nå har vi fått handlet inn mat og godsaker til helgen, så nå skal jeg ut å nyte sommerværet på verandaen ☀️.


Sent from my iPhone using BV Forum
Det må man si. Ser jo veldig bra ut dette :)
 
Back
Topp