Vildes dagbok

5+0:

Da har vi kommet til uke 5:D!!
I midten av denne uken skal visst hjertet begynne å slå❤️.

ImageUploadedByBV Forum1402297135.396988.jpg




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer! Moro å komme over noen milepæler ;)
 
5+0:

Dagen i dag:
- Ømme bryst
- Fort sliten av varmen

Liker godværet som er her om dagen, men sliten av å sitte for lenge ute:). Det tror jeg går mer på alderen;)

Har tre tester liggende til overs, tok en i dag for gøy, hadde vært artig om teststreken var sterkere enn kontroll streken. Og det ble den:)
ImageUploadedByBV Forum1402307095.748922.jpg
Nå er det lunsj tid her:).
ImageUploadedByBV Forum1402307124.099185.jpg




Sent from my iPhone using BV Forum
 
5+1:

For en varme det er om dagen, den gjør meg så trøtt og sliten. Sliten etter en dag på jobb også forsåvidt:).

Dagen i dag:
Trøtt
Små uggen innimellom
Ømme bryst


Sent from my iPhone using BV Forum
 
5+2:

Dagen i dag:
- kvalm
- trøtt

Startet med utrolig kvalme og en tur over do. Ble bedre når jeg kom på jobb. Vært på jobb veldig lenge i dag så nå er jeg utslitt. Heldigvis bare to dager til på jobb denne uken. Merker jeg ikke kan spise for mye på jobb før jeg blir uggen igjen. Heller ikke for lite:) Hehe

Nå ordner kjæresten kveldsmat til meg:)! Små gleder:)!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
5+3:

I dag startet jeg opp dagen med å henge over doen igjen. Utrolig hvor kvalm og ille en føler seg om morgenen. Føler meg små uggen igjennom dagen fra og til, men ikke så ille at jeg må finne meg en do:).

Ellers er jeg i dag:
Trøtt
Sliten
Reagerer mer på pollen
Ømme bryst

Nå ligger jeg rett ut på sofaen, sånn som jeg pleier etter jobb;).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
5+5:

Nå har jeg kommet over et nytt punkt,5+4, som er det lengste jeg har kommet til før jeg har mistet( før denne graviditen). :)!!

Men jeg skulle gjerne ønsket at ukene var omvendt. Høres mye mer behagelig ut med 5 dager fri og 2 dager jobb. Dagene går i å våkne opp kjempe kvalm og i dårlig form. Henger ofte litt over do med engang jeg står opp. Så er det et par knekkebrød uten pålegg før jeg ha kommet meg på jobb.
Når jeg er på jobb går det greit. Men klarer ikke å spise så mye der:). Når jeg setter meg i bilen på vei hjem merker jeg at jeg får slappet av og blir veldig trøtt og uggen. Når jeg kommer hjem så har middagene blitt skikkelig dårlige. Har ikke lyst på noe særlig, så blir lettvinte løsninger. Også ligger jeg noen timer rett ut på sofaen. På kvelden blir det ofte melon eller annet enkelt å knaska på. Så legger jeg meg i senga og blir der til det er tid for å stå opp opp å gå på jobb igjen. Så dagene dreier deg egentlig bare om jobben rett og slett. Forferdelig kjedelig.. Skulle ønske jeg hadde noe overskudd til de hjemme også:)..
Håper det går seg til etterhvert. Om en månedstid er det ferie.. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer med å ha kommer lenger enn noen gang i graviditeten! Det går nok bra denne gangen :) :)

Her går dagene og bare i jobb, når jeg kommer hjem merker jeg at jeg også at jeg er så sliten så har lite overskudd til 2-åringen min. Dårlig samvittighet. Heldigvis syns han det er godt å bare ligge på sofaen med mamma etter en lang dag i barnehagen og kose :) Godt det snart er ferie ja!! Det trenger vi! 1.trimester er tungt!
 
Gratulerer med å ha kommer lenger enn noen gang i graviditeten! Det går nok bra denne gangen :) :)

Her går dagene og bare i jobb, når jeg kommer hjem merker jeg at jeg også at jeg er så sliten så har lite overskudd til 2-åringen min. Dårlig samvittighet. Heldigvis syns han det er godt å bare ligge på sofaen med mamma etter en lang dag i barnehagen og kose :) Godt det snart er ferie ja!! Det trenger vi! 1.trimester er tungt!
Takk for det:)!!
Vi får håpe det snart blir bedre:). Det er forferdelig kjedelig å ikke orke det en vil:).



Sent from my iPhone using BV Forum
 
6+0 i dag!!

Er i dag i min 7. Svangerskapsuke:)

Lite nytt å oppdatere. Kaster opp før jobb, og er sliten når jeg kommer hjem, så henger over doen da også. Vært kvalm fra og til hele dagen på jobb.

Nå skal jeg legge meg litt, og håper kjæresten kan lage middag i dag også..:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer med 6+0! Jeg er 6+3 idag :) Kjedelig å høre at du sliter sånn med kvalme og oppkast! :( Håper formen blir bedre snart :)
 
Gratulerer med 6+0! Jeg er 6+3 idag :) Kjedelig å høre at du sliter sånn med kvalme og oppkast! :( Håper formen blir bedre snart :)
Gratulerer selv:D!
Takk for det. Håper jeg også, men de siste 4 dagene har det bare blitt verre for hver dag. Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom jobb en dag til, og jeg får så dårlig samvittighet om jeg blir borte nå. Har en del jeg må gjøre, så har ikke tid til å være dårlig!...isj.. Får jo såvidt i meg mat.. Så ligger rett ut og håper på bedre tider nå;). Igjen:) Hehe prøver å være positiv, men her inne blir det visst litt mye klaging fra min side nå:).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke mye klaging nei.. Dessuten det er LOV til å klage spør du meg! ;) Er jo ganske tøft å sjonglere jobb og graviditet i 1.trimester! Ikke en dans på røde roser akkurat! :/ jeg skulle til å skrive et innlegg i dagboka mi nå, men droppa det for det ble VEL sytete.. Hehe :p
 
Hehe, takk:). Ja, håper sånn at kvalmen er bedre til i morgen så jeg kommer meg igjennom en dag til:). Det er jo bare 14 arbeidsdager igjen før ferie, så vil så gjerne komme meg igjennom de:)..
Bare klag i vei for min del, jeg tenker dagboken er grei for å kunne se igjennom eventuelt en neste gang:)..



Sent from my iPhone using BV Forum
 
6+1:

I går kveld ble det mange turer på do for å kaste opp, og det ble det også i natt. Ikke noe bedre nå, så da er det jo bare å glemme å prøve å komme seg på jobb..Matlysten er også borte, løs mage, vondt i ryggen etter all brekkingen. Ja, bestilte meg en legetime til i morgen jeg.. Er helt utslitt.
I morgen håper jeg på et mer positivt innlegg:).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uffda:/ eg brekke meg hele dagen men enda ikke kastet opp. Bank i bordet.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
6+2:

(Eller 7+1 som legen regner, har prøvd å si at jeg har eggløsning senere, men hun endrer ikke regningen sin av den grunn:)..)

Da ble jeg sykemeldt frem til ferien min pga oppkast,vektnedgang,og at jeg ikke får i meg mat. Så da skal jeg brått ikke tilbake før i august. Syns det er ille, for jeg vil jo bare være i form og være sammen med med de andre på jobb, men fungerer jeg ikke så fungere jeg ikke. Begynner å bli lei av alle møtene jeg har med doen om dagen...:)
Syns det er litt kjedelig at jeg måtte fortelle det til de på jobben så tidlig, men heller det enn å gå og lyve om det.. Blir stressa av sånt også jeg da:). De vet jo at jeg har mistet før, så håper de klarer å holde det for seg selv til jeg er lenger på vei.:)

Eneste jeg klarer å få i meg nå er fortsatt frukt, så har sendt en lang handleliste til kjæresten som han må ha med seg hjem fra jobb.

Nå må jeg snart legge meg:). Utrolig at en skal bli så slått ut av bare en tur til legen :p...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp