Vil noen synse med meg om hvordan denne graviditeten har oppstått?

Legger ved sammenligning av testene som er tatt på ettermiddag/kveld. Ikke da de er sterkest, men er bare da jeg har 48 timers tidsrom å sammenligne :)
5323AB50-F31C-4CF4-AFC4-A766810B483A.jpeg
 
Søsteren min prøvde i ni år på barn nummer tre (annen far enn de to første), og bestemte seg endelig for IVF som ble vellykket. Åtte måneder etter fødsel var hun gravid på nytt, helt naturlig. Så det går an altså.

Krysser fingre for et mirakel for dere også.
Helt utrolig, fantastisk at det går an :)
 
Mannlig faktor der også forøvrig.
Kult :happy093
Utrolig at det går an!
Jeg har fått høre mange «nå som kroppen din har skjønt opplegget blir du sikkert gravid naturlig etterpå!», men det var jo ikke jeg som var problemet :p
 
Testene på 2.-urin med 48 timers mellomrom.
Erfaringsmessig er 2.-urin den som gir kraftigste tester hos meg. Lørdag øverst/høyre, dagens nederst/venstre. Det ser jo positivt ut..? Samtidig er det dag 19 med blod, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro :eek:

Får se om det blir en hCG-runde hos legen i morgen..

0B97DAFB-8A21-4540-BE5D-1FA6D6C251B2.jpeg 06F519D1-319E-419E-A798-84AE95BD2192.jpeg
 
Testene på 2.-urin med 48 timers mellomrom.
Erfaringsmessig er 2.-urin den som gir kraftigste tester hos meg. Lørdag øverst/høyre, dagens nederst/venstre. Det ser jo positivt ut..? Samtidig er det dag 19 med blod, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro :eek:

Får se om det blir en hCG-runde hos legen i morgen..

Vis vedlegget 328353 Vis vedlegget 328354

Har du vært hos legen å tatt blodprøve?
 
Har du vært hos legen å tatt blodprøve?
Ja, var i går og skal tilbake i morgen.
Tok en CBD i går som sa 2-3 fremdeles. Ellers er jeg fri for tester, har bare utgåtte babyplan igjen. Vanskelig å si noe særlig om resultatene der i grunn. Tenker det blir ny CBD på lørdag, da burde den vise 3+. Og spent på resultatet fra blodprøvene, det tok lang tid. Dag 21 med blod, ikke fryktelig optimistisk :sorry:
 
hCG på 367. Så det er helt klart noe der. Men siden ingen vet hvor langt jeg er på vei så kan man ikke tolke det. Men, ifølge ClearBlue skal man få 2-3 ved hCG på 153. Og det fikk jeg for fem dager siden. Dersom testen faktisk trenger 153 mlU/ml (hentet fra clearblue), og hCG skilles ut fra blod til urin og det generelt er høyere i blod, så skulle det vært langt høyere. Minst 153 på fredag burde gi minst 612 i urin på tirsdag, høyere i blod.. Da jeg fikk Mini lå hCG langt over den forventede doblingen. Så... Ikke veldig optimistisk. Særlig ikke på dag 21 med blod.

Hvis det ikke skal bli baby kan det vel bare slutte å føkke med kroppen min :arghh:
 
Utfra en hcg prøve kan du ikke lese så mye. Du må ha en til og økningen.

Ukesindikator er desverre ikke helt noe man kan stole på
 
Utfra en hcg prøve kan du ikke lese så mye. Du må ha en til og økningen.

Ukesindikator er desverre ikke helt noe man kan stole på
Blir en ny i morgen :)
 
Du kan dessverre ikke forholde deg til de grensene clearblue påstår skal slå ut ift ukesindikatorene. Mange eksempler på at de ikke stemmer...

Spent på forholdet mellom de to blodprøvene dine!
 
Du kan dessverre ikke forholde deg til de grensene clearblue påstår skal slå ut ift ukesindikatorene. Mange eksempler på at de ikke stemmer...

Spent på forholdet mellom de to blodprøvene dine!
Jeg vet, jeg bare liker det ikke :p
Det burde være mulig å lage et testkit som faktisk funker :hilarious:

Vil tro det kommer i løpet av dagen :)
 
Synkende hCG, så da må jeg inn på sykehuset for å se om det er noe som sitter på feil sted.

Håpet var jo der, bare det å faktisk bli gravid etter så mange år var jo utrolig, men jeg hadde ikke helt trua. Men takk til de som fulgte med :Heartred
 
Synkende hCG, så da må jeg inn på sykehuset for å se om det er noe som sitter på feil sted.

Håpet var jo der, bare det å faktisk bli gravid etter så mange år var jo utrolig, men jeg hadde ikke helt trua. Men takk til de som fulgte med :Heartred

Åneiii:sorry: Det var ikke den beskjeden du skulle få:banghead: Lykke til på sykehuset!
 
Back
Topp