Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt utrolig, fantastisk at det går anSøsteren min prøvde i ni år på barn nummer tre (annen far enn de to første), og bestemte seg endelig for IVF som ble vellykket. Åtte måneder etter fødsel var hun gravid på nytt, helt naturlig. Så det går an altså.
Krysser fingre for et mirakel for dere også.
Helt utrolig, fantastisk at det går an
Legger ved sammenligning av testene som er tatt på ettermiddag/kveld. Ikke da de er sterkest, men er bare da jeg har 48 timers tidsrom å sammenligne
Vis vedlegget 328281
Legger ved sammenligning av testene som er tatt på ettermiddag/kveld. Ikke da de er sterkest, men er bare da jeg har 48 timers tidsrom å sammenligne
Vis vedlegget 328281
KultMannlig faktor der også forøvrig.
Jeg syns det ser sånn ut hvertfall!Her er det jo stigning på testene iallefall
Herlighet så spennende dette er
Vi kan bare håpekjempefin stigning! Krysser fingrene for at dette er en sterk mirakelspire
Testene på 2.-urin med 48 timers mellomrom.
Erfaringsmessig er 2.-urin den som gir kraftigste tester hos meg. Lørdag øverst/høyre, dagens nederst/venstre. Det ser jo positivt ut..? Samtidig er det dag 19 med blod, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro
Får se om det blir en hCG-runde hos legen i morgen..
Vis vedlegget 328353 Vis vedlegget 328354
Ja, var i går og skal tilbake i morgen.Har du vært hos legen å tatt blodprøve?
Blir en ny i morgenUtfra en hcg prøve kan du ikke lese så mye. Du må ha en til og økningen.
Ukesindikator er desverre ikke helt noe man kan stole på
Fått svar?Blir en ny i morgen
Nei, men de har mottatt den så håper det kommer i løper av dagenFått svar?
Jeg vet, jeg bare liker det ikkeDu kan dessverre ikke forholde deg til de grensene clearblue påstår skal slå ut ift ukesindikatorene. Mange eksempler på at de ikke stemmer...
Spent på forholdet mellom de to blodprøvene dine!
Synkende hCG, så da må jeg inn på sykehuset for å se om det er noe som sitter på feil sted.
Håpet var jo der, bare det å faktisk bli gravid etter så mange år var jo utrolig, men jeg hadde ikke helt trua. Men takk til de som fulgte med