Vil du hjelpe oss å få korpsuniformer?

332 :)
 
Ble desverre ingen seier på dere :/ men lykke til videre på jakten etter uniformer [emoji1360]
Lete dere fram og se om det er noe midler dere kan søke på for å få litt ekstra støtte [emoji1360]
 
Vi får forsøke mer ordinære veier ja
 
Dere kan jo muligens søke frifond ? Vet at trial klubben og ungdomsklubben her i området gjør det
 
Jeg skal følge opp alle muligheter
 
Dytter opp denne igjen jeg

Lov å prøve seg.

Nå klarte vi karre sammen nok uniformer til korpset til 17. mai, noen litt sotre og noen lagt inn en god del, og en del små bukser måtte vi kjøpe da. Men en ny vår står for tur. Rett nok har en del unger sluttet i korpet, men rett nok er det de MINSTE uniformene vi har minst av, og en liten bunke nye musikanter inn i korpset i år også

Lite håp om å vinne, men lov å prøve seg? Det er vel 12 stemmer på Fiskerstrand Skulekorps pr nå. på Omo klubbkasse som heller ikke i år lar en linke rett til den en ønsker at andre skal stemme på. Vi er langt nede på listene.
 
Dytter opp denne igjen jeg

Lov å prøve seg.

Nå klarte vi karre sammen nok uniformer til korpset til 17. mai, noen litt sotre og noen lagt inn en god del, og en del små bukser måtte vi kjøpe da. Men en ny vår står for tur. Rett nok har en del unger sluttet i korpet, men rett nok er det de MINSTE uniformene vi har minst av, og en liten bunke nye musikanter inn i korpset i år også

Lite håp om å vinne, men lov å prøve seg? Det er vel 12 stemmer på Fiskerstrand Skulekorps pr nå. på Omo klubbkasse som heller ikke i år lar en linke rett til den en ønsker at andre skal stemme på. Vi er langt nede på listene.
Stemt :)
 
Stemt i dag også og delt på Fb så har dere fått 5 poeng ekstra der :)
 
20 poeng. 334 plass.

Jaja, ikke heeeeelt nederst.
 
Har 2 FB kontoer så har stemt fra begge to så langt så det blir dobbelstemme fra meg de fleste dagene :) Håper dere klatrer til tops :)
 
50 stemmer, 378 plass. Det var med dagens stemme fra meg
 
53 stemmer nå, jeg har stemt.

Men tror ikke det funket å dele på face, eller så henger de etter med poengene. .
 
Jeg fikk poengene med en gang når jeg delte på FB. Stemt mine 2 ganger i dag.
 
Takk skal dere uansett ha
 
Back
Topp