Vil du/dere vite kjønnet?

Jeg vet ikke hva vi vil. Litt spennende å vente, samtidig som jeg er veeeeldig nysgjerrig :P

Ja her vil vi vite ;) kan nesten ikke vente!!

Tja, det hadde vært veldig spennende å ikke vite denne gangen men så er det mer praktisk å vite da.
Vi har SINNSYKT masse klær på loftet vi skulle ha sortert. Tre barn som vokser fra og LITE system, lol :gen026:laughing021

Jeg var så sliten og gone etter 35 timer fødsel sist, at om de sa det var ei katt som kom ut hadde jeg ikke fått det med meg :p Så for meg vil jeg gjerne vite det, da jeg i alle fall forrige gang ikke fikk med meg så mye da hun var født uansett.

Vil også gjerne handle inn og gjøre klart + fortelle storesøster hva "hun skal få" ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Vil nok vite det ja :) så nysgjerrig jeg er klarer jeg ikke å vente. Greit å vite om vi kan pakke frem alle gutteklærne igjen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg vil definitivt vite det! Klarer ikke vente så lenge! He he
Jeg tipper jente! :)

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Vi vil vite kjønn!:) er veldig spent :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Vil vite. Er så nysgjerrig

Foreldrene mine maser på om vi vil vite det den her gangen og om vi vil fortelle det til dem. Sist visste vi det selv, men valgte å ikke si det. Nesten så jeg ikke vil vite det bare for å trasse:D

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Vi vil vite, det er jo bestemt allerede og så mye mer praktisk å vite på forhånd da... Hilsen hu pragmatiske... ;-)

Jeg vil gjerne vite :-) Samboeren syntes det hadde vært morro og vente ;-)
Han har en jente i fra før, så har ønsker seg en gutt, men han blir jo glad uansett :-D Samme som meg ;-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg vil vite kjønnet! Er ALTFOR nysgjerrig til ikke å vite det :-D Skjønner ikke hvordan folk som velger å ikke vite kjønnet klarer å ikke sprekke, hihi.

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Haddw vært moro med en overraskelse. Men jeg kommer til å komme på mange ul'er pga risiko svangerskap, så tror nok ikke jeg klarer å se lille så mange ganger uten å få vite hva det er :)

♡ ønsker en liten ♡

Vi vil vite kjønnet :) Har en gutt fra før så greit å vite om klær kan brukes på nytt eller ikke :p

Back
Topp