Vil du/dere vite kjønnet?

Jeg er litt usikker. Min og mannens nysgjerrighet gjør vel at vi vil vite, men samtidig hadde det vært kult og ikke fått vite det før babyen ble født. Føles litt mer personlig å vite hva babyen er, så kan man tenke på navn og du får et litt mer forhold til den i magen når du vet noe om den...;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg vil vel egentlig ikke vite det, men garantert at mannen vil! Hadde hvert kjempe morsomt å ikke vite

Hadde vært spennende å ventet, men det klarer jeg nok ikke! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Æ og sambo e blitt enig om at vi vil vite kjønnet, hvis nurk e villig til å vise oss:D

E hannes første barn, mitt andre, så ska ikke ta fra han gleden. Selvom æ bare vil vite om ungen e frisk og vellskapt:p

Men såklart, lettere å kjøpe ting og tang når vi vet kjønn! Ikke så lenge igjen til 15.oktober!:D

Jeg vil vite det. Og siden mannen fikk siste ord forige gang og han ikke ville vite det, regner jeg med jeg får siste ord denne gang :-)

Jeg vil ikke vite det denne gangen :) får spare det til fødsel. Men jeg er ekstremt nysgjerrig av meg ;p

Vi vil ikke vite det denne gangen heller, ville ikke det med de andre barna heller,er såååå spennende ved fødsel:)

Vi vil vite, klarer ikke å vente helt til fødselen :)

Vi vil vite det ;)

Vi har ikke snakket om det enda, men tror nok vi ikke vil vite. Kan jo hende vi ser det selv på UL når den tid kommer :)

Ettersom vi har gutt og jente fra før av, tror jeg ikke vi skal vite det denne gangen.

Mannen ville vite, mens jeg er mer usikker.. men praktisk å vite det da og er supernysgjerrig.. så lar nok ikke muligheten gå fra oss!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vi er nysgjerrige så vi vil vite det. Synes det er greit å vite og tar spenningen på forhånd.

Vi er så usikker :pfår se det ann litt som tiden går

--------------------------
Taster fra appen

Back
Topp