Vil du/dere vite kjønnet?

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Kommer dere til å ville vite kjønnet om dere har mulighet?

Her har jeg to jenter fra før av, så mannen vil så gjerne vite om det blir gutt denne gangen ;) Jeg på min side hadde syntes det hadde vært litt morro å vente helt til ungen kom ut denne gangen.... Men nå kan jo ikke jeg bestemme alt heller ;)

Og missforstå meg rett , gubben blir selvfølgelig like glad om det blir ei jente til, men han synes det hadde vært stas å ihvertfall få 1 gutt ;)

Kommer dere til å ville vite kjønnet om dere har mulighet?

Her har jeg to jenter fra før av, så mannen vil så gjerne vite om det blir gutt denne gangen ;) Jeg på min side hadde syntes det hadde vært litt morro å vente helt til ungen kom ut denne gangen.... Men nå kan jo ikke jeg bestemme alt heller ;)

Og missforstå meg rett , gubben blir selvfølgelig like glad om det blir ei jente til, men han synes det hadde vært stas å ihvertfall få 1 gutt ;)
Ja jeg tror vi vil vite det :)
Føler at da kjenner jeg babyen litt mer!
I tillegg er det ikke mye kjønnsnøytralt av klær og utstyr å få tak i :/

Kanskje jeg kan være så tøff og ikke vite neste gang! :p Men ikke denne gangen kjenner jeg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg vill ikke vite det :P Har så lyst å kjenne på den spenningen når babyen bil født uten å vite hva det er . Men samboer er så super praktisk av seg og alt skal være i orden til en vær tid så han vill vite hva det blir :P så jeg aner ikke hva vi bestemmer oss for :p

Ja vil vite kjønnet begge to :) føler også at jeg blir mer kjent med lille og ha navnet klart til fødsel!

Jeg vil vite, men mannen ønsker ikke å vite...
Tror kanskje mannen vinner. - Får jo trossalt vite det til slutt uansett ;-)

Aprilbaby❤️

Vil ikke vite!

Forrige gang var mannen sikker på at han så det på oul, så da måtte jeg spørre på neste ultralyd og han hadde rett! Skulle egentlig ikke vite den gangen heller.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg vil vite :) da tenker jeg at jeg får to overraskelser. Én på ultralyd og én når barnet kommer og vi får se hvordan han/hun ser ut :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vil ikke vite for jeg har lyst til å ha den spenningen :) Det hadde vært veldig stas å få en gutt fordi det er nesten bare jenter i familien, men det gjør ingenting å få en jente til :)

Veldig vanskelig :P Vi kommer nok til å ville vite det.. Har gjort det med de 2 andre.. Vi har jo en av hver, så blir spennende hva som kommer nå )

Vi vil vite det :)

Vil gjerne vite :) Sist var jeg helt bombesikker på at jeg skulle ha gutt, og det stemte. Nå har jeg ingen anelse, så blir spennende med ul :)

Vi vil nok vite hva d blir :) Han føler d er jente,og jeg føler d er gutt.. Så bli spennende å se :) Er jo muligens tvillinger i magen.. Så kanskje d blir en av hver ;)

Av praktiske vil eg vite det denne gangen :) med minstemann viste vi det ikke, men med frøkena fikk vi vite det ca i uke 30 :)
Så har både blått å rosa klart her i hus <3

Her visste vi ikke med førstemann, og vil ikke vite det med denne gangen heller :-) Vi har nok av kjønnsnøytrale klær og alt tilrettelagt om det skulle komme jente eller gutt ;-) Syns det var veldig spennende å ikke vite.. en fantastisk gave å få når babyen kom ut <3

• Liker
Reactions: Ada
Skulle ønske vi klarte å vente men blir nok ikke til det;)
Hadde vi hatt en av hver fra før så hadde vi garantert ventet til fødselen;)

Vil gjerne vite :) er litt spent på UL. Drømte nemlig at vi fikk tvillinger 3 dager før jeg testa og da hadde jeg ingen tanker på at jeg kunne være gravid :) vi har begge tvillinger i familien.. :) åå alt dette e jo så spennende:)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp