Vil dere vite kjønnet?

Ja!! Rett og slett fordi jeg er sååå spent på å vite hvem som bor i magen min:Heartred
 
Skjønner deg veldig godt. Å ikke vite kjønnet blir som en ekstra overraskelse under fødselen:) vi har ikke diskutert det så mye nærmere her enda så vi får se hva det blir til. Fins jo masse fine kjønnsnøytrale klær som ikke er kjedelige, så argumentet om å være mer forberedr kjøper jeg ikke fullstendig:)
Mange sier det er lettere å knytte seg til barnet i magen hvis du vet kjønnet. Selv merket jeg ingen forskjell :) Vi fant heller ikke navn før ungen var flere dager, så det hadde heller ikke noe å si for oss. Vi har kjørt klær i alle regnbuens farger hele tiden, ikke kjøpt sånn typisk rosa eller blå, så det er også et dødt argument for oss :p
 
Mange sier det er lettere å knytte seg til barnet i magen hvis du vet kjønnet. Selv merket jeg ingen forskjell :) Vi fant heller ikke navn før ungen var flere dager, så det hadde heller ikke noe å si for oss. Vi har kjørt klær i alle regnbuens farger hele tiden, ikke kjøpt sånn typisk rosa eller blå, så det er også et dødt argument for oss :p
Ja ikke sant, jeg elsker fager og det kommer nok til å vises på garderoben. Dette er første graviditeten min så er spent hva jeg føler rundt uke 12. Er vel ca da man kan se kjønn tror jeg. Men akkurat nå vil jeg bare se hjerteslag, at det faktisk er liv i magen:playful:
 
Har lekt med tanken om å ikke vite, men tenker at det kan være fint å kunne kjøpe inn noe som er tilpasset gutt eller jente. Tenker feks strikkeplagg osv. Ikke sikkert det blir rosa eller blått, men mer blomstermønster feks om det blir jente.
 
Jeg vil vite ❤️ visste med nummer 1. Hadde en følelse på at det var gutt, men viste jente på OUL og sitter en 17 måneder gammel jente ved siden av meg ❤️
 
Både jeg og mannen vil vite det, så det blir nok til det.
 
Har både gutt og jente fra før av, og har tenkt at hvis vi skulle få nr tre kunne det bli en overraskelse. Men kjenner nå at jeg er alt for nysgjerrig, så hvis det er mulig å finne ut av det må jeg vite det:hilarious:
 
Ja, klarer nesten ikke å vente med å få vite kjønnet. Vil også male det kommende barnerommet i passende farge <3
 
Vi ønsket ikke å vite med første - angrer ikke på det, men det ikke noe sånn “wow” opplevelse
Vi fikk vite med nr2 og 3 og vil vite nå også :)
 
Lengre før jeg ble gravid ville jeg ikke vite kjønn. Men nå vil jeg vite. Det blir overraskelse uansett når jeg får vite. :)
 
Både ja og nei
Visst med de andre...men vet ikke om jeg klare holde meg
 
Viste ikke med første, men viste selv det var gutt. Samme følelsen på nr 2 og valgte vite kjønnet.

Denne gangen skal vi også vite. Kjekt å planlegge ift klær. :happy::happy: Føler jente men kan vel ta feil
 
Greide åla vera å veta forrige svangerskap, tenkte at det var litt spennande sia eg e suuuuper nyskjerrig, og det viktigaste e jo at barnet e friskt! Denne gongen vil eg veta, pga praktiske årsaker, med kle og leiker frå barn 1 som eg kan legga vekk/ gje vekk.
 
Back
Topp