Vil dere vite kjønnet?

endeli'85

Forelsket i forumet
har dere barn fra før og visste dere evt da?
Vi ville begge vite med nr 1. Med nr 2 ville mannen vite, mens jeg egentlig ville vente, men han fikk viljen sin. Hvis vi er så heldige å komme helt i mål med denne spiren, får jeg viljen min og kjønnet blir avslørt når babyen blir født :)
 
Vi ville vite med nr 1. Og hvis vi er så heldige at denne spiren holder, så vil begge vite det da også :smug:
 
Spennende! vi visste på første og har lyst å vite nå. Alt for spennende å ikke vite
 
Ja, vi visste på første og vil vite nå også :)
 
Jeg vil vite og tror gutt. Ganske så sikker faktisk. Prik likt svangerskap som når jeg gikk med guttungen ☺️
 
Klarer nesten ikke å vente ❤
Det høres forferdelig ut, for vi har prøvd og feilet i 3 år.... Så SELVFØLGELIG blir jeg lykkelig så lenge det blir frisk baby på oss.
Men jeg håper veldig på jente. Har gutt på 8 år og "bonus-gutt" på 9 år fra før, og jeg har ønsket meg prinsesse siden jeg var tenåring (*kremt*... Er 34 nå). Så jeg er veldig redd for at jeg skal reagere negativt hvis det er gutt. Tenk om jeg begynner og gråte på UL?Uff... så flaut... Andre som har det som meg? Har snakket en del om det med mannen, som ikke forstår meg i det heletatt.
Helt tullete, jeg vet det... Kan jo ikke si det høyt...
 
Jeg har en av hver fra før, så hadde egentlig tenkt å ikke vite. Men så er det så mye fint jeg vil strikke, og har ikke lyst å bare strikke i nøytrale farger :D Så blir nok til at vi vil vite det.
 
Klarer nesten ikke å vente ❤
Det høres forferdelig ut, for vi har prøvd og feilet i 3 år.... Så SELVFØLGELIG blir jeg lykkelig så lenge det blir frisk baby på oss.
Men jeg håper veldig på jente. Har gutt på 8 år og "bonus-gutt" på 9 år fra før, og jeg har ønsket meg prinsesse siden jeg var tenåring (*kremt*... Er 34 nå). Så jeg er veldig redd for at jeg skal reagere negativt hvis det er gutt. Tenk om jeg begynner og gråte på UL?Uff... så flaut... Andre som har det som meg? Har snakket en del om det med mannen, som ikke forstår meg i det heletatt.
Helt tullete, jeg vet det... Kan jo ikke si det høyt...
Jeg hadde litt slike følelser sist gang, hadde navn og alt klart :laughing002 Men de følelsene forsvant med engang jeg så det lille nurket på skjermen. Da hadde kjønnet ingenting å si lenger. Om du begynner å gråte så gjør det ingenting, er ganske sikker på de er vant med det :)
 
Ja, vi visste sist gang og vil gjerne vite denne gangen hvis jeg får bestemme :p
 
Back
Topp